• Politik Terkini

    Tuesday, April 30, 2013

    BAN UMNO - Rumah Abby Abadi Ditampal Poster BN Dan Ini Kata Abby ..

    Saper la yang samdol pergi tampal iklan " Keluargaku Pengundi BN". Tampal pula kat rumah abby, dah terdesak sangat  ke nak buat cerita. Ke nak buat fitnah abby buat uturn sokong BN. Barisan Nyah ni macam-macam hal. Buat kerja tak professional langsung.

    Yang tak tahan, ada macai yang tweet abby cakap dengki. Oh macai, tanya la dulu kat mana, jangan main tuduh. Ke kerja macai ni tuduh sembarangan je. Sebab tu tak kisah tayang filem lucah.


    Info Asal : @abby_abadi112

    7 comments:

    1. bodoh betul hafifi ni.

      ReplyDelete
      Replies
      1. doakannya berubah hati pada PAS

        Delete
    2. abby yg selalu dijadikn bahan kontroversi. tapi dia tetap tabah. salute abby

      ReplyDelete
    3. Replies
      1. dah terdesak. mcm tu la

        Delete
    4. Aku gantung bendera DAP kat rmah aku.
      Petugas BN sampai terkejut masa datang kempen.
      Apapun dia minta izin nak tampal sticker tu
      Aku izinkan memandangkan bapak mertua aku pendokong BN
      Yang aku panas, balik kempen jam 2 pagi, aku tengok bendera tu tak ada
      Hangin aku
      Pagi esok aku jumpa kat longkang depan rumah, aku rasa jantan2 BN tuyang buang
      Apa lagi...
      Sticker tu pun aku rentap
      buang kat longkang
      Bendera DAP tu aku basuh dan gantung semula

      Kalau lain kali aku nampak sesiapa sentuh bendera
      aku tetak dengan parang biar mampus

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko mmg betul2 demokrasi. salute!

        Delete