• Politik Terkini

    Thursday, May 30, 2013

    BAN ArtisMalaysia - Gambar Elfira Loy Dan Zoey Yang Buat Ustaz Mengamuk

    Elfira Loy memang comel. Memang diakui oleh aku sendiri. Ko nak nafi, itu hak ko. Tapi aku nak kata dia memang kiut comel. Itu hak aku. Hak asasi manusia berpelembagaan kepala hotak ko. Daripada info ohbulan bintang matahari, dia mengatakan elfira bergambar bersama zoey semasa sesi pergambaran di Nenzing, Australis. Dan peminatnya berharap mereka mendapat jodoh sebab sama-sama padan. Ia secara tak langsung boleh mengurangkan kemarahan ustaz yang hangat berceramah. Tapi sekarang ustaz semakin hot isu politik.


    Info Asal : OhBulan

    8 comments:

    1. kiut betul gambar ex GF aku ni. kenapalah aku clash dgn dia dulu. maaf syg

      ReplyDelete
    2. sejak akhir2 ini, ubat kuat semakin laris dipasaran. adakah rakyat malaysia tidak takut jika ia memberi kesan kote mati

      ReplyDelete
    3. Aku masih yang dulu
      Walaupun kita lama berpisah
      Hati tak kan menipu
      Tenyata hati mu hanya kepada ku

      Kasihku
      Adakah kau rasakan
      Seperti ku rasa

      Sayangku
      Kau perlahan tapi pasti mencuri bahagia
      Dari hati nurani

      Segala kelembutan
      Yang kau berikan
      Tetapi tak akan mengemis kasih ku
      Biarkan ia subur bersama waktu
      Jodoh kehendak Tuhan

      Kasihku
      Sekadar melaksanakan
      Utamakan cinta kita bersama

      Manisku
      Demi masa depan yang luas terbentang
      Semoga berjayalah

      Kenangan lama jadi pedoman kita bersama
      Jangan diulangi
      Cukuplah sudah kesabaranku
      Menanti mu kasih
      Yang indah hanya mimpi

      ReplyDelete
    4. Lenyap sudah imej sbg gadis melayu terakhir spt dlm cerita Qalesya..

      ReplyDelete
    5. ini bulu pubis mesti lebat...

      ReplyDelete
      Replies
      1. sebab ko tengok kening dia lebat eh...

        Delete