• Politik Terkini

    Thursday, May 9, 2013

    BAN Black505 - Lebih 100,000 Himpunan #Black505 Di Kelana Jaya

    Pewww. malam ni anwar buat satu sidang ceramah khas menuntut SPR menjawab setiap persoalan yang diajukan sebab PRU13 ni banyak sangat penyelewangan. Itulah yang digembar gembur dalam dunia internet. Kalau baca PR group, mereka duk minta SPR menyatakan sebab. Tapi kalau geng macai, tak habis dengan kebodohan rasis.

    Walaupun keputusan tu telah muktamad dan BN tetap memerintah negara, tetapi ia memberi satu tekanan besar kepada Najib Razak untuk berlaku adil dan memberi sebab musabab kenapa perkara tersebut berlaku.

    Aku harap DS Najib Razak betul membuat transformasi yang dijanjikan dan biarlah berbaloi dengan apa yang di iklankan dalam setiap media. NO GST, NO AES. 


    Info Asal : RAMM

    8 comments:

    1. keadilan akan pasti tertegak. walaupun penipuan ala dajjal semakin berleluasa. sekarang isu rasis. sgt memalukan pemerintahan najib !

      ReplyDelete
    2. ini kalilah dah habis. tapi tiba masanya penubuhan PR yang berdaftar dan berteraskan islam ditubuhkan. PKR dan PAS perlu bergabung!

      ReplyDelete
    3. admin, mohon post gambar byk2.

      ReplyDelete
    4. Teresa Kok jadi MB selangor boleh? Nak tengok tegakkan Islam di selangor.. nak tengok dia hapuskan pusat judi arak dan kelab malam di selangor..

      ReplyDelete
      Replies
      1. gara2 tahik umngok la yg buat tu semua. sekarang dh jadi isu nk hapuskan.

        Delete
    5. nak cakap pasal rais..ada parody menangis peminat rais yatim..macam haram vdeo tu der..hahahaha

      ReplyDelete
    6. blackout la apa la... bodoh.. x sedar2 ampa ni.. dia dok hasut ampa p susah payah ikut dia supaya dia senang jadi perdana menteri... bukti takde sembang ja lebih puak macai pr.. woi bangang... hampa sembang pasai islam mcm kemaih tapi bab aqidah pon x boleh nak jaga. mcm2 berkaitan agama hampa lacurkan untuk dunia.. ampa gadai kalimah ALLAH.. Kafirkan sesama islam.. mmg ampa ni sesat lagi menyesatkan.... balik2 dok isu minyak la, gas la, padahai fakta ampa tu x betoi.. dok caya lagi kat nuar kemaruk nak jadi pm tu... dia heret ampa pi sana sini supaya dia senang jadi menteri... yang apa pon ikutla mcm org bingai... dia heret hampa p bersih, protes sana sini.. kaburkan mata ampa dengan isu2 semasa. dia manipulasi semua isu yang dapat puaskan ati ampa.. aku nak tgk dia peduli kat ampa ka tak nanti??

      ReplyDelete