• Politik Terkini

    Thursday, May 16, 2013

    BAN Cacian - Hetty Sarlene Bertudung Versi Kena Kutuk Peminat

    Lumrah hidup artis macam tu la, tak kena kutuk, kena maki. Tak kena maki, kena caci. Tak kena caci, kena keji. Padahal semua ayat tu maksud sama je. Yang pasti ayat membuatkan seseorang butthurt punggong kalau baca.

    Penghijrahan kepada bertudung satu anjakan paradigma transformasi najib yang dah bagus. Tapi ada sikit yang perlu diperbetulkan. Apa pun, selamat melakukan penghijrahan dari setapak ke setapak sebelum sampai ke sentul. Jangan tersilap langkah masuk longkang jamban. Sebab dalam tu ramai manusia mulut longkang.


    Info Asal : OhBulan

    9 comments:

    1. mmg la kena kutuk. pakai tudung duk rapatkn tetek. sape yg tak kutuk. imej islam tu.

      ReplyDelete
    2. Replies
      1. apakah aku sudah jatuh cinta

        Delete
    3. kan comel bertudung mcm tu. nanti jadi timbalan abang yea

      ReplyDelete
    4. Tak salah nak bertudung. Sebab bertudung tu kan perintah dan amalan yang disuruh oleh agama Islam. Cuma yang tak bagusnyer dalam gambar tu... ketertiban tak dihalusi dan dijaga dengan baik sehingga boleh membawa kepada fitnah. Sebelum bertudung ada baiknyer belajar dan punya ilmu kenapa perlunyer bertudung. Adakah sebab ikhlas? ikut-ikut? nak berfesyen atau apa-apa lagi..... Yang penting ISLAM itu sendiri dah katakan bertudung adalah untuk menutup AURAT dan bertudung sebaiknya adalah yang labuh dibawah paras dada dan pemakaiannyer tidak terlalu ketat sehingga menampakkan bentuk badan....... sekian

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko layak jadi UAI anon. mohon bagi banyak ceramah bagi untuk kesedaran anon bersama

        Delete
    5. cuba bersangka baik...mungkin tu adik beradik dia...

      ReplyDelete
    6. semoga dia diberi kan hidayh dan untuk kita semua juga aminn

      ReplyDelete
    7. adat la artist/seleb, hari2 kena makan kutuk....kesian

      ReplyDelete