• Politik Terkini

    Friday, May 3, 2013

    BAN Ciplak - Khalid Samad DEDAH Harakah Palsu Edaran Percuma

    Ko ada pergi ke bank dan tengok utusanmeloya edisi khas tak. Akhbar khas dikeluarkan semata-mata nak sebar fitnah dan menyatakan semua perkara buruk tentang PR. Seolah selama 56 tahun ni, PR memerintah lebih 30 tahun, bakinya BN memerintah. Bangang betul pemikiran macai.

    Yang terbaru, khalid samad dalam twitternya menyatakan ada akhbar harakah yang dicetak palsu. Harakah tu akhbar yang penulisnya ada maruah penulisan. Bukan diberi secara percuma. UtusanMeloya je yang bagi percuma.


    Info Asal : @KhalidSamad

    7 comments:

    1. kerja kotor dan bangang. itulah UMPORNO

      ReplyDelete
    2. mesti cetakan sama dgn cetakan utusan

      ReplyDelete
    3. apa lagi ambil tindakan lah. BN memang kekeringan idea...BN adalah Benda Najis. Negara akan aman di bawah pemerintahan Pakatan Rakyat.

      ReplyDelete
    4. "INI KALI LAH!" atau "LAIN KALI LAH!", mana satu yang anda pilih??? Buat pilihan cepat di sini.

      ReplyDelete
      Replies
      1. pilihlah parti yg membela islam.

        Delete
    5. kalau PR menang.. utusanmeloya tu akan sokong PR jugak la kan. sebab merekan pro-kerajaan? :)

      ReplyDelete