• Politik Terkini

    Friday, May 24, 2013

    BAN Politik - Maknanya Masa PRU13 133,000 MyKad Hilang ?

    Kenapa sekarang baru nak menyatakan kehilangan mykad sebanyak 133,000. Bukan satu jumlah yang sedikit dan boleh mengubah keputusan PRU13 secara total. Dan macam mana kehilangan tersebut boleh berlaku, adakah tempat simpanan tidak selamat, adakah cara pengeluaran dan cara penyimpanan tidak mengikut prosedur. Dan siapakah pegawai yang terlibat.

    Sindiket menghilangkan mykad, dayyum seriusly aku konfius. Adakah pengeluaran mykad melalui sindiket ataupun macam mana. Sindiket atau mereka yang diamanahkan. Malaysia ni ada berapa ribu sindiket.


    Info Asal : SinarHarian

    5 comments:

    1. hebat betul lakonan BN ni

      ReplyDelete
    2. Pengarah filem ni, mahathir kunti.

      ReplyDelete
    3. sembang sekarang, persoal sekarang, dah tak guna. mereka berkuasa 5 tahun. bagi la apa pun. semua start dr mahkamah mereka kawal. so, melalak la 5 tahun lagi.

      ReplyDelete
    4. sesiapa yg dah ada ic tu walau bangla sekalipun tetap sudah menjadi warga malaysia,,tetapi aku musykil dengan status bangsa mereka..adakah melayu??
      jika melayu, hak melayu sudah dikongsi bersama warga luar, jika tdk...syukur lahh....
      apa pun penipuan pengkhianat negara ni harus ditentang iaitu mereka yg tdk amanah dlm mandat yg telah diberikan...

      ReplyDelete