• Politik Terkini

    Sunday, May 12, 2013

    BAN DSAI - Anwar Ibrahim Ditangkap Romantik Sambil Makan Mee

    Whohoho, so cool dengan selamba bergaya sambil romantik penuh asyik. Sehingga terlupa gambar diambil secara senyap. Begitu asyik 2 pasangan sejoli ni beromantik sambil menikmati hidangan lazat mee. Aku syak nanti rosma akan jeles dan akan meminta majib untuk turut serta lebih romantik.

    Mungkin penyiaran TV boleh dijadikan macai terhebat untuk membentangkan kisah romantik rosma dan majib di masa akan datang. Walau apa cara bagaimana sekalipun, anwar so romantik dengan isterinya. Tabah menghadapi pelbagai tohmahan fitnah.


    Info Asal : SerambiPolitik

    8 comments:

    1. salute la DSAI !!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ya Allah..Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..
        Lindungi lah dan berkati lah pasangan hamba Mu ini..amin

        Delete
      2. amin. semoga DSAI terus tabah dan memperjuangkan rakyat daripada kejahatan manusia yang rakus harta

        Delete
    2. walaupun ditimpa pelbagai musibah, isterilah tempat suami merehatkan minda dan menenangkan fikiran

      ReplyDelete
    3. Tak pernah aku nampak najib sanggup makan ngan bini dia mcm ni. InsyaAllah Berkat doa semua DSAI akan teruskan perjuangan. Lawan tetap lawan.

      ReplyDelete
    4. Ini Bukan saya, tapi pelakon upahan UMNO-BN. Rambut muka sama, tapi perut tak sama! Sah bukan Anwar Ibrahim!

      ReplyDelete
    5. Aah, betullah cakap ko, baru aku perasan, macam mana ko boleh nampak perut dia, ko kasyaf ke, dia pakai baju tu.. hebat binatang gendolan umngok skrg, ajaib pun ada, mata ko hebat.. mata sape ko pakai agaknye???

      ReplyDelete
    6. perghlamak! posing DSAI kacak bergaya macam aku~ hahahahaha!

      ReplyDelete