BAN GOLD - Harga Emas Dijangka Terus Merudum, Ladies Time !

Bercakap soal gold ni, konfem ramai pompuan pasti suka. Yang tua, yang duk dalam hospital pun akan segara bila bercakap soal barang kemas. 2 3 tahun lepas harga emas naik melonjak, pastinya tahun lepas tahun makan untung paling kaw kaw punya.

Hari ni, George Soros, seorang pakar putar belit financial menyatakan gold akan terus menjunam. Statement tersebut dikeluarkan dalam bloomberg. Sejajar, selari dengan QE infinity yang telah dikeluarkan penghujung tahun lepas oleh federal reserve. Gold mungkin akan melonjak menggila dalam tempoh 5 - 10 tahun akan datang.

Meh tengok kat bawah, aku terangkan step untuk beli emas.


Kat atas ni, aku amik chart daripada platform FXDD. Untuk aku monitor harga emas. Bila masa untuk beli dan bila masa untuk jual. Chart yang aku amik tu adalah weekly chart. Maknanya perubahan untuk setiap minggu. Aku jangkakan gold akan terus menjunam sehingga 1200. Masa tu ko boleh beli dan aku suggest ko buka account gold dengan UOB bank. Beli untuk kali pertama kalau gold turun pada 1200.

Post a Comment

11 Comments

  1. masa terbaik untuk melabur emas ni. Thanks admin. kalau boleh, update selalu pasal gold

    ReplyDelete
  2. maknanya, dunia sekarang duk print duit sesuka hati. sebab tu harga commodity jatuh. boleh jadi loan yg dikeluarkan kepada greece tu penyebab commodity merudum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak juga. kdg tu faktor jual beli saham menjadi penyebab.

      Delete
  3. wah gitewww... untungler siapa2 yang nak kahwin..ekekekeke...harga emas jatuh...so boleh ler beli yang kasar2 sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lagi, ladies shopping time la

      Delete
  4. yap betul bro..time untuk beli emas..emas fizikal bukan emas dalam buku akaun..dunia dalam bahaya terutama yang pegang duit dollar..Bank-bank besar milik yahudi sedang manipulasi emas kerana banker dunia sudah terdesak..pada muka depa..ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak buat mcm mana. semua mereka kawal. banker dunia mmg bermasalah. tu mereka buat QE infinity. Buat ms sekarang, kita nk untung je

      Delete
  5. Replies
    1. Bagi aku yang kais pagi makan kais petang metang ni..jatuhnya harga emas pun tak mampu lagi aku beli emas..Takpe lah yang penting miliki hati emas kepada Allah..Rasanye itulah pelaburan yang paling bernilai...Dunia dah semakin penghujungnya..Bankers Rostschild dan Rockhefeller hampir nazak...Duit dicetak sesuka hati je..sampai satu tahap dia orang akan bakar hutang ni melalui air mata dan darah..

      Delete
    2. Tapi bro, nak ke tak nak. kena ikut dan kena perjuangkan. allah suruh kita berusaha. sbb berserahlah, umat islam semakin ditindas.

      Delete
  6. Salam.. admin,,tolong promote..
    saya ada menjual goldbar 999.9 jenis pamp suise dan brg kemas 916 dgn harga murah...any further info please contact 0177060457-azdi
    Bwh ni detail certificate saya, lambang company serta contoh emas jenis goldbar 999.9

    SPECIAL untuk Newbie, Student IPTA/IPTS, Foreigner
    MODAL SEKALI SEUMUR HIDUP ----» RM 500 !!
    BENEFIT :-
    A) Nikmati Diskaun atas tiap pembelian Barang Kemas / Gold Bar
    Nikmati Harga TANPA CAJ UPAH !!
    C) Komisyen perkenalkan ahli baru kepada syarikat
    D) Komisyen Jualan 100% atas setiap jualan yang anda lakukan !!
    E) Latihan dan Tunjuk ajar PERCUMA
    F) UMRAH PERCUMA jika capai sasaran
    G) PAMP GOLD 999.9 PERCUMA 1g utk Simpanan !!
    ** Hanya Kami yang terbaik **
    **The Last Currency Ends, Create Your Empire**
    ** pm/whatsapp ke 017060457 untuk pendaftaran/coaching Percuma **

    ReplyDelete