• Politik Terkini

    Thursday, May 2, 2013

    BAN JanjiPRU13 - 13 Bonus Hot Untuk Penjawat Awam Daripada Pakatan Rakyat

    Dengan tarikh mengundi tinggal 2 3 hari lagi, PR buat kejutan buat penjawat awam, deklarasi tu ditulis oleh husam musa selaku wakil rakyat di putrajaya.

    Aku baca tengok apa yang diberitahu dan akan diperbaharui, itulah yang dituntut oleh Penjawat Awam selama ini. Kawan aku pun ramai yang governmnt servant dan aku ada terdengar mereka duk sembang pasal  tuntutan ceupecs bagai.

    PTPTN percuma, Penjawat Awam akan diberikan 13 bonus. Student apa lagi ko nak, Penjawat Awam apa lagi ko nak.


    Info Asal : Husam Musa

    12 comments:

    1. yg no.6 aku paling suka. sebab aku status sementara. hahahaha. mmg patut serap pun. sebab ramai yg tetap dlm kerajaan. kerja semua bagi kat budak sambilan. itu fakta!

      ReplyDelete
      Replies
      1. aku setuju pendapat ko. mmg itu byk terjadi. tambah lagi bos atasan. suka lepas kerja pada sambilan. yg tetap mcm2 alasan diberi. tambah lagi yg nak expired berkhidmat.

        Delete
    2. aku sebagai penjawat awam, menyokong penuh deklarasi ni. ini sepatutnya yang dibuat oleh BN. tapi mereka tamak, mereka memperlekehkan penjawat awam yg bekerja bertungkus lumus untuk negara. Kali ni aku akan pangkah PR demi pembaharuan.

      ReplyDelete
    3. stuju sangat..

      ReplyDelete
    4. terbaik bro...aku backlink kat blog ko ni

      ReplyDelete
    5. sy mesti pilih PR

      ReplyDelete
    6. jom undi PR.. nanti gaji kita semua naik. pangkat secara automatic. tak payah validasi la apa..

      ReplyDelete
    7. Dah terbukti PR membela nasib rakyat.

      ReplyDelete
    8. tapi ada lagi penjawat awam yg mangkuk jamban dok sokong umpornoo...

      ReplyDelete
      Replies
      1. yg ada kepentingan dan ada jawatan je duk sokong umporno tu. tak pun yg minat tgk video gay papagomo.

        Delete