• Politik Terkini

    Friday, May 17, 2013

    BAN Kartunis - Kabinet Najib Versi Cartoon Yang Seksi

    Kabinet najib tahun ni, aku tengok takde la perubahan besar sangat. Sikit saja perubahan yang dilakukan. Harap menteri tidak berebut menjadi juara Liga Super, Piala FA. Sebab perebutan tu sangat dikalangan sultano.

    Apapun, di kelantan satu-satunya exco yang meletakkan seorang cina islam. Nak menunjukkan pentadbiran islam tidak membezakan kaum. Tetapi bijak pandai dalam segi soal akidah islam. Nak ke, tak nak ke, benci ke, meluat ke, sayang ke, cinta ke, haktui ke. Itulah kabinet yang akan membawa malaysia 5 tahun ni.

    Harap najib menghapuskan charge pentadbiran PTPTN. So, tiada interest. Nak bagi free, hanya PR je. So, dalam BN legasi ni. Harap-harap hapuskan charge interest pentadbiran.


    Info Asal : Jkkk

    7 comments:

    1. patut letak 1 lagi. Mahathir. tu sebenar pencatur politik najib. Rosmah tu kira bos besar. hahahaha

      ReplyDelete
    2. kan comel kalau najib dan rosmah memakai pakaian seperti dlm gmbr tu. sejuk hati.

      ReplyDelete
    3. kartun zunar mmg mempunyai maksud mendalam.

      ReplyDelete
    4. harapnya sesuatu perubahan besar dilakukan dalam masa 5 tahun ni.. manusia boleh berubah menjadi baik, sama-sama kita doakan mereka semua..

      ReplyDelete
    5. Saya dah berkahwin dan mempunyai seorang anak, tapi masalahnya, saya dah tak stim tengok isteri sendiri, tapi stim pulak tengok adik ipar perempuan saya. Dengan anak dara orang tak pulak stim mcm tu. Tolonglah selesaikan masalah saya ni..

      ReplyDelete
      Replies
      1. sila bunuh diri

        anon pakar jiwa

        Delete