• Politik Terkini

    Thursday, May 2, 2013

    BAN Maksiat - Hotel Yang Boleh Dapat Bini Percuma Secara Pakej

    Ko frust tackle pompuan, ajak buat bini macam alasan dia bagi. Habis duit ko kena labur then terus dia tinggalkan ko, sebabnya dapat balak bawak kereta kancil. Ko naik kapcai, memang la semput time hujan. Awek kampung pun dah pandai memilih sekarang ni derrrr.

    Nah, pakej lotus hotel kat indonesia. Ko tak payah pening kapla nak cari bini. Sewa je hotel ni, terus dia bagi ko bini percuma. Selesai terus masalah kegersangan melahap.


    Info Asal : MrJacko

    7 comments:

    1. bangang indon ni. wifi dgn wife pn xleh beza.

      ReplyDelete
      Replies
      1. kalau dia masuk tadika permata, mesti dah pandai kan.

        Delete
    2. bhasa pedalaman indon ni kot. hahaha

      ReplyDelete
    3. sayangi selangor, yakini BN

      ReplyDelete
    4. Sayangi Selangor. Yakini PR. Poodahcit BN

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko nyanyi lagi sekali, aku sula dgn batang penyampu

        Delete
    5. free WIFI la.. keh keh keh

      ReplyDelete