• Politik Terkini

    Sunday, May 26, 2013

    BAN Politik - Anwar Ibrahim : Isu Dakwat Kekal Dilaporkan Polis, Rakyat Bangkit Jika SPR Membisu

    Isu dakwat kekal dah jadi kekal. Isu sekarang tangkap sana dan tangkap sini. Semua gara-gara hasutan. Semalam bagitau sultan terengganu kena hina dimedia sosial. Yang benci pada sultan terengganu, aku rasa korang sendiri tahu. Kalau aku cakap nantikan, kata aku hasut membenci pula. Ni aku nak buat ayat kasih sayang la ni.

    Anwar ibrahim dengan penuh rasa kasih sayang pada isterinya dikatakan akan membuat laporan polis. Selepas 21 hari, kini tiba masa segala ketidakpuashati dibuat secara udang-udang.

    Ditambah lagi, Chegubard pula menyatakan PR akan buat lagi perhimpunan jika pentadbir SPR tidak meletak jawatan.


    Sepatutnya mereka pergi perhimpunan gigs bersama nikki minaj. Ataupun roadshow bersama pamela anderson. Barulah kalis udang-udang. Boleh tengok penonton mabuk melalak nampak tetek. Kalau pergi berhimpun membantah keputusan dan minta diberi penjelasan. Itu salahkan. Bangang


    Info Asal : SinarHarian1, SinarHarian2

    4 comments:

    1. Berhimpun secara aman tu salah, berhimpun melalak tengok joget melalaikan. itu tak apa. dapat permit.

      ReplyDelete
    2. lepas ni, chegubard akan menyusul kena tangkap mcm adam adli. Atas alasan hasutan buat himpunan.

      ReplyDelete
    3. apa lagi anwar mahu. semua dah selesai. dah ditabalkan pun najib. nak taknak, anwar kena terima.

      ReplyDelete
    4. apa lagi Najib mahu??

      ReplyDelete