• Politik Terkini

    Tuesday, May 21, 2013

    BAN Politik - Bavani Gadis India Berjuang Demi Adam Adli Versi Nak Masuk Lokap

    Penangkapan adam adli telah menyatukan bangsa seluruh malaysia. Tengok sini, seorang gadis india bavani menyatakan dia juga adam adli dan minta pihak berkuasa memasukkannya dalam lokap. Bagi aku, penangkapan adam adli adalah tidak adil, ini kerana ramai lagi ahli politik lain yang mengeluarkan kenyataan hasutan. Pelbagai jenis hasutan yang boleh menggugat negara, tetapi kenapa pelajar yang ditangkap.

    Amat memalukan jika ahli politik yang secara terus mengeluarkan kenyataan yang boleh mengganggu gugat, tetapi tidak ditangkap. Kalau aku cakap, aku dituduh menuduh pula. Tapi ko google la sendiri apa yang ditulis oleh macai umporn.


    Info Asal : Ba Va Ni

    11 comments:

    1. yg statement berahim ali nk bakar injil. kenapa tak tangkap. ke bercakap dalam minda separa ketum

      ReplyDelete
      Replies
      1. haha separa ketum..ini klaka bro..

        Delete
      2. ada masalah keseihatan ka

        Delete
    2. rakyat telah bersatu menjatuhkan regime jahat

      ReplyDelete
    3. Jangan usik utusan@umno@bn untuk selamat dulu kini dan selamanya

      ReplyDelete
      Replies
      1. mereka maksum. takde buat salah. duit curi pun, rakyat umporno buat ok je.

        Delete
    4. BN itu Malaysia
      Malaysia itu BN
      Sayang Negara Sayang Malaysia
      Sayang BN sayang Negara
      Sayang Malaysia sayang BN
      Ini Rukun Ke6 Negara
      Anwar dan Adam tak sayang BN
      Anwar dan Adam musuh Negara
      Kalaupun ada Sejuta pembunuh mereka berdua
      Mereka apa peduli
      Tetapi mereka lupa
      Suara Rakyat Suara Keramat
      Tetapi mereka lupa Allah Maha Melihat
      BLACKOUT ADALAH TERANG DAN JELAS.

      PADA MEREKA YANG DIBERI TANGGUH
      AMANAH AKAN DIPERSOAL

      ReplyDelete
    5. saper tak puas hati.. bleh lah pindah negara... babi tol tak besyukur... bangsa aper nie nak semua ikut kepala bana dier...?

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko pun, kalau tak puashati. sila keluar negara.

        Delete
      2. kalau tak suka, sila seluar!

        Delete
      3. mohon umno keluar selangor dan letak jawatan di syarikat mereka kerja di selangor.

        Delete