• Politik Terkini

    Friday, May 24, 2013

    BAN Politik - Chegubard : Negara Seolah Berada Pada Zaman Jepun

    Ko ada baca sejarah jepun, penangkapan yang jepun buat kepada mana-mana melayu yang banyak cakap, kepada cina yang suka buat bising. Tapi aku tak terbaca pula jepun seksa india. India masih terlalu minority kot. Tapi dalam cerita P.Ramlee ada je kaum india. Tapi tu zaman jepun, ko mesti turut je apa yang disuruh. Sejarah yang kata, bukan aku yang kata.

    Kadang aku heran, kenapa perhimpunan yang hendak dibuat susah untuk dikawal. Sedangkan mereka yang pergi berhimpun tu untuk berceramah dan menyatakan perkara yang salah dilakukan. Ke ada siapa yang dapat info, perhimpunan ni diwajibkan membawa satu nuclear yang akan diseludup masuk dari korea utara.

    Yang aku lagi bengong kepala, bila hari ni sinar harian tunjukkan semua sekali kenyataan berbalas pantun tentang perhimpunan dikalangan pemimpin PR. Tapi ada juga macai mencelah dengan ayat lagi bengap. Ada rusuhan ke kat malaysia sampaikn perlu nyatakan perlancongan tak terjejas. Serangan mulut ke mulut sehingga panas bontot kot.


    Info Asal : Mkini

    7 comments:

    1. mmg berada pada zaman jepun pn. bersuara skit kena tangkap dgn jeneral jepun. sekarang jeneral sdg mengamuk.

      ReplyDelete
    2. depa lupa, Allah boleh tarik nikmat bila2 masa..silap haribulan, kena bala baru nk sedar..
      depa lupa, org yg teraniaya dimakbulkan doa mereka..kerna dizalimi itu satu penganiayaan..
      depa lupa, manusia punya akal, xkan mundur bawah mereka selamanya dengan kebangkitan..
      depa lupa, kerajaan kami^^bernaung dibawah kesultanan~~sehingga mereka lupa akn tnggungjawab..

      ReplyDelete
    3. bila bala secah malaysia nanti hehehehe semua akan merase termasuk ak hahahahahehehe pdn muke semua ibarat "bom atom akan jatuh malaysia" dan masa tu org baik dan jahat pun akan terkena :)

      ReplyDelete
    4. betul tu.bersuara sikit kena tangkap.zalim betul
      ada yang lagi best,bersuara sikit kena saman
      u ulang i saman katanya.
      macam cakap dia je betul
      jam omega pun tak terjawab apantah lagi kantoi video zina
      zalim plak tu letak isteri dan anak dalam jawatan tak bagi kat orang lain.
      gila kuasa

      ReplyDelete
    5. Hi, lets make USD$25 in a s ingle click ---------> http://peruserpaid.com/?ref=36355?

      ReplyDelete