• Politik Terkini

    Saturday, May 25, 2013

    BAN Politik - Gambar Yang Bikin SPR Datang Haid

    Malam ni sebenarnya bukan malam jumaat, hari ni juga sebenarnya hari datang haid untuk pompuan. Esok pun sama. So, kalau bab marah, bab panas bontot, panas lubang hidung, cuping telinga merah. Mesti ada kes yang buat korang gila babi meroyan. Itulah fitrah manusia, mustahil kehidupan ko selalu gembira. Melainkan ko gila senyum.

    Kalau ko seorang ahli jawatankuasa SPR, ataupun merangkap ketua kepada ketua. Apa pandangan ko bila gambar ko kena pijak dan dikeji macam ni. Ko rasa masih nak memimpin ataupun ko blah dari jawatan tu. Bagi kat orang lain. Rakyat malaysia 24juta bro. Bukan ko sorang je terer, pandai berbelit.


    Info Asal : AnakSungaiDerhaka

    4 comments:

    1. Saya ada kambing. Cerita tamat.

      ReplyDelete
    2. SPR = Semua Pemimpin Rasuah

      ReplyDelete
    3. kasut brader yang pijak banner tu ngn aku sama la...hehee

      ReplyDelete
    4. Susah nak percaya pd spr lagi jika spr masih menjadi tali barut BN.

      ReplyDelete