• Politik Terkini

    Friday, May 17, 2013

    BAN Politik - Hijrah Ke Negara Lain, Dr Agus Persoal Zahid Hamidi

    Kalau sharifah listen yang keluar statemnt, aku bleh terima lagi sebab dia tu takde jawatan besar dan takde memimpin mana-mana jawatan besar dalam negara. Tapi kalau menteri malaysia sendiri keluarkan statement yang boleh dikatakan ke kampungan, amat mendukacitakan. Malaysia mempunyai pemimpin yang hanya tahu meminta rakyat keluar malaysia jika tidak berpuashati.

    Rakyat malaysia pada hari ini berbeza dengan 40-50 tahun dahulu dan BN wajib amik tahu. Apa yang dilihat jika kenyataan tersebut dikeluarkan hanyalah " Kekampungan Pemikiran Dalam Pemerintahan". Ketandusan idea untuk menjelaskan perkara dengan betul kepada rakyat/



    Info Asal : Google , MohammadAgus

    11 comments:

    1. aku rs ni la sifu sharifah zohra. bengap

      ReplyDelete
    2. bodoh nk mampus buat statemnt. patut la kapal selam takleh menyelam

      ReplyDelete
    3. salam Jumaat :)
      Abaikan sajalah.... :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. mana bleh abai kalau pemimpin bengap mcm ni.

        Delete
    4. maksudnya dia nak bnykkan Bangla kat malaysia dr org cina yg kat malaysia haha2

      ReplyDelete
    5. inilah rupa pemimpin yg dipilih... rosaklah negara dan warganya dek kedangkalan otak pemimpin begini... tak da kualiti langsung...

      ReplyDelete
    6. pemimpin2 dan macai2 umnogok/bn yg tolak hukum hudud keluar dari bumi Allah... semoga keadilan dan kebenaran beroleh kemenangan.

      ReplyDelete
    7. Napa yang bahalol macam ni pun jadi menteri

      ReplyDelete
    8. korang ada bukti kukuh nak kata kapal selam tak boleh tengelam ? korang ada dalam pasukan TLDM ke ? tolong jangan jadi orang bodoh.

      ReplyDelete
    9. Aku tak tahu apa peranan polis, peranan raja, peranan sultan dan peranan agong dalam menangani penipuan pru13 dan peranan mereka dalam pemerintahan di Malaysia. Ada tak sapa2 boleh bagitau.
      Yang benar - Abang Damak Kelantan.

      ReplyDelete
      Replies
      1. mereka takde peranan. semua ikut telunjuk administration. kuasa raja dah disekat masa zaman mahathir. semua gara-gara sultan sendiri. kerabat mereka sendiri. Akibatnya, mereka hanya boleh mendengar. Jemaah menteri lagi berkuasa daripada sultan @ agung. Tapi jika keadaan darurat, agung akan kembali berkuasa. Untuk darurat tu, imposibble selagi polis mendengar setiap kata-kata pemerintah.

        Delete