• Politik Terkini

    Wednesday, May 22, 2013

    BAN Politik - Kenapa Adam Adli Di Gari Tetapi Penjenayah Lahad Datu Tidak Di Gari

    Inilah barisan kita, yang ikhlas berjuang, siap sedia berkorban, untuk ibu menyusu. Nyanyi lagu sambil minum air susu. Tu aku tulis susu. Susu lemak berkrim disukai ramai. Tak minum susu nantikan tulang cepat reput. Kalau tulang reput, nanti kalau tangan tergari cepat patah. Sebab tu rakyat malaysia ni kuat. Sampai kena gari. Pelacur ditangkap bergari tak. Mana bergari, mereka kan stok geli geli.


    Info Asal : Ambang13

    17 comments:

    1. bukan ke kita pejuang pendatang asing. sbb tu bangla boleh jadi banglasia.

      ReplyDelete
    2. Dengan rakyat sendiri berani la polis tunjuk kuasa. skit2 undang2. dengan org asing, diaorg tau, pendatang asing kebal undang2. tu kecut. mcm sial

      ReplyDelete
      Replies
      1. Malaysia bukan ada undang-undang.yang ada hanya undang-undang UMNO.MU..lawan UMNO MU..kena GARIlah jawabnya.MU..sokong umno MU kebal segalanya.POLISpun kecut dgn pendekar berkeris(UMNO).

        Delete
      2. polis takleh buat apa. ada pistol, tapi takut keris

        Delete
    3. perjuangan anak muda yg sangat berani.

      ReplyDelete
    4. otek yang pegang Adam tu muka cam...........(sila isi tempat kosong ikut suka lu.risiko tanggung sendiri)

      ReplyDelete
    5. Bhai Carlos...

      Perlukan gua komen pasai aper gari tak digunakan kat LD... hahaha

      ReplyDelete
    6. kenapa? sebabbya di Lahad datu tu cuma sandiwara tapi Adam adli akan mengancam kantong mereka...

      ReplyDelete
    7. kenapa? sebabbya di Lahad datu tu cuma sandiwara tapi Adam adli akan mengancam kantong mereka...

      ReplyDelete
    8. sebab penjenayah Lahad Datu beri kerjasama ngan polis... tu pasal tak digari.... korang kena paham prosedur tangkapan pihak polis...

      ReplyDelete
      Replies
      1. bodoh betul ko ni. dahtu adam adli ada memberontak ke. selamanya macai

        Delete
      2. hahah..jwpn dari pokcik mane tah...kikikiki
        ooooohh...kami xpahammm.....wkwkwkkw

        Delete
    9. ye kenapa Lahad Datu tu cuma diikat tali plastik halus??

      ReplyDelete
    10. sahut seruan Adam Adli...kita guna kuasa rakyat..
      kita turun ke jalan raya!!
      fight!fight!fight!

      ReplyDelete
    11. GUA nak cakap. lu budak. drp kecil lu diajar oleh cikgu n ibubapa jadi baik dan bersopan. lu pikir bila dah besar n dewasa ini, x ada sapa pun yg ajar jadi pembela (bahasaNYA jahat la mungkin).... RUPA2NYA ORG LAIN LEBIH jauh JAHAT DRP LU. PANDAI2 LA LU JD JAHAT PADA YG PENJAHAT... lu adalah budak yg laju n kuat FIKIRAN matang DLM hidup erti manusia.

      ReplyDelete