• Politik Terkini

    Saturday, May 25, 2013

    BAN Politik - Sultan Terengganu Di Hina Dalam Media Sosial ?

    Tak lama semua akan diselongkar. Dah jadi macam US. Takde privasi, privasi yang ada tu cuma menutup mata mereka yang buta IT. Tapi ada betul juga, sebab kadang manusia ni suka membangangkan diri. Dah tahu salah, tetap buat juga. Dahtu tahu penipuan, nak juga cover. Macam sial.

    Menteri kita yang baru ni bagitau, ada penghinaan ke atas sultan terengganu. Ko rasa siapa yang hina. Yang tak puashati pada tuanku biasanya geng macai mana. Cuba teka.


    Info Asal : SinarHarian

    3 comments:

    1. aku kesian tgk sabri ni. rambut dia, aku minat sangat

      ReplyDelete
    2. buat wayang tu geng umporno. biasala

      ReplyDelete
    3. PR Perosak melayu. sangup d pijak cina hahaha

      ReplyDelete