• Politik Terkini

    Wednesday, May 15, 2013

    BAN Politik - Wardina Minta Khalid Ibrahim Teruskan Kedekut Duit Rakyat

    Adakah ini kenyataan yang akan diputar belit, aku harap tiada macai yang bengap menggunakan akal dibawah tempurung dengan memutar belit kenyataan wardina saffiyah yang comel ini.

    Wardina mengakui kecemerlangan pemerintahan dinasti khalid ibrahim di selangor, dan meminta khalid terus kedekut duit rakyat untuk membanteras rasuah. Aku pula mengharap khalid ibrahim menggunakan misi khilafah islam untuk 2013 - 2018 dengan membanteras judi, pusat hiburan dan kedai arak terbuka di selangor.

    Mungkin tiba masanya PAS memainkan peranan di selangor sebagai penasihat percaturan ummah antara muslim dan non-muslim yang lebih bersifat alamisasi keharmonian islam.


    Info Asal : Otai Reformasi

    10 comments:

    1. teringat zmn aku wardina ngorat aku. kenapa aku menolak time tu.

      ReplyDelete
    2. khalid ni kedekut ke. harap najib tak kedekut. Janji BR1M mesti ditepati

      ReplyDelete
    3. Anon 9:43 - Memanglah Najib tak kedekut, kalau kedekut takkan intan berlian terjojol-jojol kat merata badan bini dia. Tak kedekut sampai tah sumber mana dia dpt agaknya intan berlian bini dia. Pasal BR1M jgn mimpi lah kau nak dpt masa terdekat ni. Tunggu dekat PRU14 nanti baru ada BR1M lagi. Sekarang ni tengah kumpul duit GST nak bagi BR1M 4th lagi.

      ReplyDelete
      Replies
      1. aku konfius, ada ckp GST dh berjalan. tapi macai cakap belum lagi. mana satu betul

        Delete
    4. aku setuju dengan ko.. membanteras judi, pusat hiburan dan kedai arak terbuka di selangor.itu sepatutnya menjadi perkara penting di dalam kepala Khalid Ibrahim..

      ReplyDelete
      Replies
      1. itu kan dari kerajaan khir toyo lagi dgn sekutunya. sepatutnya tanya khir toyo. aku takde lah nak bekap khalid, tapi bende ni kene slow slow nak buang.

        Delete
    5. setuju dgn komen wardina..harap khalid ikut mcm TGNA yg bebas rasuah..

      ReplyDelete
    6. terbaik utk selangor.cuba dtg sabah,tgk camana peniaga cni jual arak...cam jual air oren jer.judi?yg pntg ada lesen xda hal maa...pub?lu pilih saja mana satu yg lu suka huhu

      ReplyDelete
      Replies
      1. siapa suruh undi BN.

        Delete
    7. yang penting br1m tu aku nak dapat..nak beli galaxy s4

      - Admins blog 3 dalam 1
      http://blog3dalam1.blogspot.com/

      - Facebook fan page
      https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

      - Ping blog artikel @ Facebook
      https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

      ReplyDelete