BAN Racism - Calvin Thoo Pereka Fesyen Terkenal Peluk Islam

Dalam ketahian manusia bodoh duk canang anti cina, apa lagi cina mahu, cina tak kenang budi dan bermacam lagi lah. Nak buat macam mana, malaysia maju sekarang atas sebab melayu je semata-mata. Kadar kemiskinan tertinggi dalam malaysia pun melayu, sebab melayu pandai sangat memerintah. Tak habis dengan rasis bodoh.

Seorang pereka fesyen terkenal baru saja memeluk islam. Bravo kepada sahabat islam baru kita. Semoga orang cina tidak lagi takut dengan islam. Bukan sahaja amerika yang duk cerita satu dunia islam is terrorist. Tetapi umat islam sendiri ada yang bangang bebal mengatakan sistem perundangan islam belum serasi dengan masyarakat. Ko tu hebat dari tuhan ke. Bengong.


Calvin Thoo adalah seorang pereka fesyen terkemuka di Malaysia bertaraf antarabangsa , telah memeluk Islam dan mengucap dua kalimah syahadah dengan disaksikan Ustaz Dato’ Ismail Kamus, Dato’ Dr. Asri Zainal Abidin dan YB Ustaz Sallehen bin Mukhyi (ADUN Sabak).

Pereka fesyen tanah air berketurunan cina Calvin Thoo menyatakan beliau menerima hidayah untuk memeluk islam selepas beliau mendapat satu mimpi dan dalam mimpi itu beliau bersyahadah.

Calvin Thoo sudah berkecimpung dalam dunia industri rekaan dan fesyen sejak lebih 17 tahun. malah mempunyai label jenama sendiri. Beliau juga sering menjadi pereka fesyen untuk artis dalam program-program besar seperti ABPBH, Minggu Fesyen Kuala Lumpur, Anugerah Fesyen Antarabangsa Malaysia, Festival Fesyen Islam KL dan sebagainya.


Info Asal : HasnulHadiAhmad

Post a Comment

3 Comments

  1. semoga saudara baru islam kita mendapat hidayah dan petunjuk dari allah.

    ReplyDelete
  2. alhamdulliah. bertambah lagi saudara islam kita

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah......
    Bertambah umat Nabi Muhammad saw..

    ReplyDelete