• Politik Terkini

    Sunday, June 16, 2013

    BAN #18SG - Kelantan: Gedebe Tetak Putus Kaki Pencuri

    Gambar ni hanya untuk mereka yang berhati kering dan tidak berperikemanusia terhadap kejahatan manusia. Tu baru kena kat dunia, alam barzakh nanti lagi dahsat! Satu penangan padu yang cukup padat pada pencuri. Memang sangat bagus. Nasib yang setimpal patut diterima. Dah ko nak mencuri sangat, hidup menyusahkan orang. Kerat kaki duk diam-diam kat umah.

    Nak sangat mencuri, terima balasannya! 


    Info Asal : OhTidak

    9 comments:

    1. terasa sengal kaki aku sioottt!!!!

      ReplyDelete
    2. Satu tindakan yg bagus. aku sokong. nak sangat mencuri. amik ko!

      ReplyDelete
    3. Begitu banyak cerita
      Atas sebab ada duka
      Cinta yang ingin ku tulis
      Bukanlah cinta biasa

      Dua keyakinan beza
      Masaalah pun takkan sama
      Ku tak ingin dia ragu
      Mengapa mereka selalu bertanya

      Cintaku bukan di atas kertas
      Cintaku getaran yang sama
      Tak perlu di paksa
      Tak perlu di cari
      Kerna ku yakin ada jawabnya...ohhh

      Andai ku bisa merubah semua
      Hingga tiada orang terluka
      Tapi tak mungkin,
      Ku tak berdaya
      Hanya yakin menunggu
      Jawabnya…

      Janji terikat setia
      Masa mengupas segala
      Mungkin dia kan berlalu
      Ku tak mahu mereka tertawa

      Diriku hanya insan biasa
      Miliki naluri yang sama
      Tak ingin berpaling
      Tak ingin berganti
      Jiwa ku sering saja berkata..ohh

      Andai ku mampu mengulang semula
      Ku pasti tiada yang curiga
      Kasih kan hadir
      Tiada terduga
      Hanya yakin menunggu
      Jawapan...

      Cintaku bukan di atas kertas
      Cintaku getaran yang sama
      Tak perlu di paksa
      Tak perlu di cari
      Kerna ku yakin ada jawabnya...ohhh

      Andai ku bisa merubah semua
      Hingga tiada orang terluka
      Tapi tak mungkin
      Ku tak berdaya
      Hanya yakin menunggu
      Jawabnya…ohhh

      Diriku hanya insan biasa
      Miliki naluri yang sama
      Tak ingin berpaling
      Tak ingin berganti
      Jiwa ku sering saja berkata..ohh

      Andai ku mampu pulang semula
      Ku pasti tiada yang curiga
      Kasih kan hadir
      Tiada terduka
      Hanya yakin menunggu
      Jawapan...

      ReplyDelete
      Replies
      1. dah, pergi mati.

        Delete
      2. bodo la lu bro, suh pergi mengaji al-Quran la, haizzz

        Delete
    4. kira baik lagi dia pi hayun parang ke kaki, kalau ke leher? fuh mau tergolek kepala atas jalan... tiada lagi peluang nak bertaubat penyangak tu...

      ReplyDelete
      Replies
      1. kalau hayun ke leher, mesti gambar tu kasi blur kat kaki mangsa pulak. skang dia hayun kat kaki, tu yang kasi blur kat muka.nampak? err... ke guane?

        Delete
      2. bajet lawak la tu anon ye... ok ok aku gelakkan aje... hahaha

        Delete
      3. ala, awak ni.....gurau2 pun tak buleh......

        Delete