• Politik Terkini

    Friday, June 14, 2013

    BAN Ganas - #18SX Gaya Kamasutra Versi Zombie Yang BADASS

    Percayakan anda buku kamasutra sangat popular dan mendapat rujukan ramai termasuk mat salleh. Ini bermakna gaya penjagaan kesihatan melayu dulu kala sangat berkesan. Tetapi ramai orang melayu sendiri tidak mengikut segala petua yang telah diberikan. Hasilnya, ubatan seks berlambak di kaki lima.

    Oleh itu, berikutan ketaksuban terhadap zombie tahap melampaui batas, akhirnya kamasutra untuk zombie dikeluarkan. Harap umat islam melayu yang berpegang teguh kepada melayuan umnuuu tidak meniru kamasutra melayu zombie ini


    Info Asal : Oddities

    7 comments:

    1. aku zombie. boleh try

      ReplyDelete
    2. ni semua dakyah yahudi.

      ReplyDelete
    3. semalam ada satu kisah bersejarah dlm hidup aku. tiba2 aku menerima panggilan telifon menyatakan aku menang wang sejuta. tapi aku ragu2 sbb dia minta aku deposit 10000. mana aku nk cekau duit byk tu. siapa boleh bantu aku? nanti kita kongsi 70 30 kalau dpt sejuta tu.

      ReplyDelete
    4. jangan dilayan bnda camtu...

      ReplyDelete