• Politik Terkini

    Saturday, June 29, 2013

    BAN Manusia Babi - Seekor Babi Pun Reti Perkebabisiaan. Tapi Manusia ...

    Manusia mcm ni mmg xlayak hidup, gila punya kerja. budak kecik pun ko buat sampai takde hati perut. Sifat kebabian pun tahu mana sekor anak babi kecik dan mana sekor anak babi besar. Inikan manusia disediakan dengan akal fikiran, tapi perangai melebihi tahap babi. Memang siallll!!!

    Cilaka sial

    MUIDIN dibawa keluar dari Mahkamah Tinggi, Johor Bahru, semalam

    Johor Bahru: “Si mati insan kerdil yang tidak mengerti apa-apa namun kamu menekup mulut dan tekak hingga dia lemas dan membakar mayatnya. Kamu memang kejam dan tidak berperikemanusiaan.”
    Demikian kata Hakim Mahkamah Tinggi Johor Bahru Datuk Abdul Halim Aman, semalam ketika menjatuhkan hukuman gantung sampai mati terhadap Muidin Maidin, 25, selepas didapati bersalah membunuh Nurul Nadirah Abdullah, 4, atau Dirang, pada Mac tahun lalu.
    Beliau menyifatkan lelaki itu memiliki nafsu umpama binatang dan sanggup melakukan apa saja bagi memuaskan nafsunya, justeru, dia amat bahaya jika berada dalam kalangan masyarakat.
    Hanya ada satu hukuman mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan untuk kamu dan saya memerintahkan kamu digantung di leher sampai mati,” katanya di akhir penghakiman.
    Muidin didakwa membunuh Dirang di ladang kelapa sawit di Jalan Suria 47, Bandar Seri Alam, Masai, di sini, antara jam 11.30 pagi, 1 Mac dan 12 tengah malam, 2 Mac tahun lalu.

    Info Asal : Hmetro

    5 comments:

    1. tudia..awat teruk gila perangai.macam setan!

      ReplyDelete
      Replies
      1. klu takleh berperangai mcm manusia jd babi la gamaknya :)

        Free Download Majalah, TV Series, Watch Anime & Movie Online @ ZirahNamia's Blog

        Delete
    2. babi setakat suh manusia samak je kalau terkena dia. xde bunuh sama sendiri. balasan dunia dh dapat, balasan akhirat menanti.

      ReplyDelete
    3. kalau babi wat salah, tak boleh dijatuhkan hukuman gantung dileher sampai mati sebab babi takde leher. pengajaran: setelah dijatuhkan hukuman, tertuduh lebih rela menjadi seekor babi dari menjadi orang.

      ReplyDelete
      Replies
      1. bagus betul ko. patut ko jadi lawyer anon.

        Delete