• Politik Terkini

    Tuesday, June 18, 2013

    BAN NafsuSerakah - Janda Johor Pilih Nepal Sebagai Calon Khalwat

    Aku bukan kata semua janda johor. tapi tu yang dinyatakan oleh beberapa wartawa. Paling butthurt lagi artikel berita hari ni edisi johor semua pasal tangkap khalwat,. Start dari tentera sampai ke pelajar. Ni bukan ditujukan pada seluruh warga johor tapi pada mereka yang ditangkap khalwat. Masa PRU, semua berita kesalahan pemimpin pembangkan, habis je PRU ramai pula kena tangkap khalwat dengan lelaki oberseaaa ni.

    Adakah penangan Janda Ais membuatkan janda menyukai nepal? #LOL


    KLUANG - Seorang janda tiga anak ditangkap khalwat bersama pasangannya warga Nepal di salah sebuah hotel bajet di Simpang Renggam, di sini, kelmarin.
    Mereka dicekup dalam sebuah bilik hotel berkenaan ketika operasi cegah maksiat oleh Jabatan Agama Johor (JAJ) Cawangan Kluang.
    Wanita berusia 30 tahun itu sudah bercerai dengan suaminya kira-kira setahun lalu, mengakui berkenalan dengan pasangannya itu di kilang tempat mereka bekerja.
    Wanita itu juga menyatakan kesediaan untuk bernikah dengan pasangannya meskipun menyedari lelaki itu bukan Islam.
    Sementara itu, Pegawai Tadbir Agama Daerah Kluang, Mohd Khalil Md Noor mengesahkan penahanan pasangan terbabit, dan wanita berkenaan akan didakwa di bawah Seksyen 27(1)(a)&(b) Akta Kesalahan Jenayah Syariah Johor.
    “Lelaki warga Nepal dilepaskan selepas pemeriksaan dan pengambilan maklumat diri, namun diminta untuk datang ke pejabat pada hari ini (semalam) untuk membantu siasatan.
    “Manakala, wanita tersebut  turut dikehendaki melaporkan diri setelah dijamin oleh ahli keluarganya dan bakal berhadapan dengan hukuman denda tidak lebih RM3,000 atau Dua tahun Penjara atau kedua-duanya,” katanya.

    Info Asal : SinarHarian 

    5 comments:

    1. Siapa komen bwh aku, dia suka meliwat

      ReplyDelete
    2. Nak buat mcm mana, dah dia suka.

      ReplyDelete
    3. dah selera dia macam tu. nak buat mcm mana. takkan nk sekat. kalau kawin secara sah kn lebih bagus

      ReplyDelete
    4. lebih baik engkau jaja je cipat tu kat orang ramai bodoh macam lembu

      ReplyDelete