• Politik Terkini

    Sunday, June 9, 2013

    BAN Onani - Resah Gelisah Kerana Tidak Memancut Dan Inilah Puncanya

    Umumnya tahu yang Onani a.k.a melancap ni tak bagus untuk kesihatan malah memudaratkan lagi. Ko mungkin akan terjebak dalam simptom withdraw kalau kerap melakukannya. Dan mungkin boleh menjadi ketagih. Akhirnya, menjadi seorang yang lemah diranjang kerana terlalu kerap withdraw. Ramai yang tahu dan dalam agama sendiri melarang melakukannya. Tapi naluri manusia yang disekat kahwin awal mungkin akan terjebak dalam perkara onani.


    Info Asal : Metroll

    16 comments:

    1. Bini takde, asyik layan blue. mana nk tahan. air dh naik atas kepala.

      ReplyDelete
    2. Replies
      1. aku budak baik. mna melancap. hahaha.

        Delete
      2. sembang kencang 2 ekor ni. hari2 layan blue. haktuiihh!

        Delete
      3. aik calos ko kan dah kawin ka =,-

        Delete
    3. oh fap fap fap fap

      ReplyDelete
    4. Siapa kaki sabun?

      ReplyDelete
    5. sabun di bilik mandi..... sabun di bilik mandi.....

      ReplyDelete
      Replies
      1. sabun tak syok o~ serius~ dah la sejuk kat toilet tu~
        lemah lesu o~ ohohohohoho~

        Delete
      2. ko kaki pacnalem ke

        Delete
      3. haha~ dulu la zaman single~ sekarang....hahaha~

        Delete
    6. ko jantan? tak pacnalem? bek ko jadi pondan! pondan pun pacnalem la! even pompuan pon pacnalem la! buang telur la kalau ko cakap ko tak! ces!!

      ReplyDelete
      Replies
      1. mesti ko kaki pacnalem kn.

        Delete
    7. jgn hipokrit. ngaku je pacnalem tu sedap.air bertakung nak meletup, ko mampu tahan? at least ko tak tutuh anak dara org, dah cukup bagus. pacnalem itu indah.... kan? hehehe jgn hipokrit.

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko mmg patut jadi bos anon yg suka pacnalem! hidup PACNALEM

        Delete
    8. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete