• Politik Terkini

    Thursday, June 13, 2013

    BAN Onani - Superman Selamatkan Lelaki Pacnalem Yang Sangat Bangang

    The kartun only. Ko jangan pikir lain pula. Siapa tak faham kartun ni, mohon terjun longkang sambil buat kuak kupu-kupu. Setiap perlakuan mesti ada yang lucu, termasuklah paling lucu bangang tolol bahlol hari ni, berkenaan petisyen kat kota bharu. Aku syak superman ni tak sempat pergi betulkan otak orang yang hantar petisyen tu. Penuh dengan air, tu keluarkan petisyen merapu-rapu.

    Mohon anda tidak senyum melihat kartun berjangkit ini. #LOL


    Info Asal : Izi

    6 comments:

    1. aku nk beli patung superman la satu. senang nk melancap. ada org tolong jg line.

      ReplyDelete
    2. Pacnalem tu melancap ke. baru ku tahu

      ReplyDelete
    3. aku syak si carlos ni suka melancap. asyik posting pasal melancap je.

      ReplyDelete
      Replies
      1. mesti carlos melancap sambil layan hentai hahahaha

        Delete
      2. tu mcm ko je noob ehehe,


        btw, superman jatuhkan mak budak tu ka? or kakaknya? or adik perempuan nya org makcik nya or bla bla bla

        Delete
    4. Bahaya btol! nak tergelak aku dibuatnya!

      ReplyDelete