• Politik Terkini

    Sunday, June 9, 2013

    BAN Pelacur - Graffiti Pelacur Ibu Anak Kepada Kerajaan Argentina Untuk Melindungi Pelacur

    Seks adalah legal di argentina. Dan pelacur boleh menjalankan kegiatan seks mereka tanpa ditahan oleh Jabatan Agama Argentina. Tapi kerajaan disana tidak mengambil endah tentang penjagaan pekerja seks tersebut. Dikatakan golongan bernafsu seks tinggi ini kebanyakan adalah golongan ibu dan meminta kerajaan menggubal satu perundangan untuk melindungi kerja seks mereka.

    Inilah bahana jika manusia semakin jauh daripada agama. Seks berleluasa, AIDS semakin berkuasa. Mohon messi dan aguero tidak terasa.


    Info Asal : BuzzFeed

    9 comments:

    1. Harap malaysia tak jadi mcm ni in future.

      ReplyDelete
      Replies
      1. kita kn ada jabatan agama yg sgt efektif menangkap pelacur. kat jalan haji taib, chowkit. mana ada pelacur

        Delete
      2. Hotel murah Jabatan agama berani lah raid..., hotel 4 star ke atas.. tak pernah pun tengok Jabatan Agama raid...! dkt sana lah paling banyak....jeng...jeng...jeng....

        Delete
      3. Hotel besar ada persatuan. tak bleh masuk suka2 hati. nantikn pelanggan exclusive lari. nak fap2 susah.

        Delete
    2. aku ingat lagi ada sorang ustazah kt malaysia mengatakan boleh jual tubuh kalau terdesak. bangang ke apa.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ustazah UMNONGOK ler tu.

        Delete
    3. siapa yang pergi sana mesti bawa pula hiv hahaha

      Google Delete Blog Yang Memberikan Servis Download Percayalah!
      http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/06/google-delete-blog-yang-memberikan.html

      ReplyDelete
    4. benda yang berdosa banyak bawa keburukan ..

      ReplyDelete