• Politik Terkini

    Monday, June 24, 2013

    BAN Politik - Aktivis Serang Parlimen Style Tidur Santai

    Nampaknya suasana semakin hot dan pesta riot berterusan. Dengan laungan "Rasa Sayang" dan "SPR Bangsat". Aktivist menambah perisa selera makan atas jalan dengan tidur tanpa bantal. Semua gara-gara menuntut keadilan semasa PRU13 dan meminta pengerusi SPR meletak jawatan berikutan kegagalannya. Bukan setakat PR je yang hantar petisyen, BN pun hantar petisyen. Aku rasa, ni kali pertama petisyen paling banyak dibuat.

    Isu dakwat kekal juga menjadi mimpi ngeri bagi SPR. Menurut sumber amenoworld, dikatakan tian chua tak hadir untuk angkat sumpah. Betul ke tak, aku tak pasti.

    Info Asal : ASD, AmenoWorld

    6 comments:

    1. sudah sudah la berdemo..pikir cara nk majukan negara lagi baik..ini semua buang masa je..

      ReplyDelete
      Replies
      1. mereka berdemo demi rakyat. untuk memastikan PRU14 ni bersih. tiada penyelewengan.

        Delete
      2. Bukan berdemo untuk rakyat macam ni.. ni demo untuk Anwar Ibrahim supaya menjadi PM ke 7.. harap muhyiddin naik jadi PM ke-7.. lepas ni boleh lah anwar impikan PM ke-8.. kah kah kah kah!

        Delete
    2. dah kena tangkap dah.

      ReplyDelete
    3. kah kah kah! anwar lepak dalam aircond.. pencacainya tidor dalam jerebu... kah kah kah!

      ReplyDelete