• Politik Terkini

    Saturday, June 22, 2013

    BAN Politik - DR Agus Bidas Cara PDRM Tangani Perhimpunan Blackout505

    Kan aku dah kata, cara polis menangani isu perhimpunan ni sepatutnya menjadikan ia lebih aman. Bukannya mengeluarkan statement seolah akan berlaku rusuhan. Itu semua akan menjadi perkara lebih keruh. Umum juga tahu, zaman sekarang bukan seperti zaman jepun. THIS IS INFORMATION ERA. Bukannya zaman batu. So, kalau semua pihak bertindak adil, takkan berlaku rusuhan antara kerajaan dan rakyat. Government should act proper good!

    Nak berperang, nuh hah lahad datu haritu. Tu baru boleh nak guna pelbagai senjata yang dibeli sebelum ni. Bukan digunakan senjata untuk bertindak terhadap rakyat.


    Info Asal : Dr Agus FB

    5 comments:

    1. polis tu hanya mengikut arahan. tapi mmg xpatut polis bertindak kasar. cuba kena pada anak beranak mereka sendiri.

      ReplyDelete
    2. betul cakap DR.Agus. Sepatutnya PDRM menggunakan cara yg berhemah. bukannya menyebarkan berita tak betul!

      ReplyDelete
    3. Kenyataan polis adalah untuk mengizinkan mrka bertindak kasar pd peserta perhimpunan..

      ReplyDelete
      Replies
      1. nasib baik jerebu. kalau tak semua kena sembur. kat lahad datu xde plak pergi sembur tentera sulu.

        Delete
    4. alhamdullillah. setakat ni masih terkawal. terima kasih bam PDRM.

      ReplyDelete