• Politik Terkini

    Tuesday, June 18, 2013

    BAN Politik - Shabery Chik: Sidang Parlimen Pertama Akan Diadakan Secara Live

    Nasib baik acc fb aku tak kena banned dan report statemnt aku menyatakan menyentuh perasaan macam amenoworld kena. Dikira bertankiyu la dato ye. Ni hah, Dato facebook kita 1000 like sehari ni menyatakan dia akan cuba usulkan supaya sidang parlimen pertama dibuat secara live. Sebelum ni editing ke datuk. Rajin betul edit-edit ni kan.  Dah aku sertakan bersama komen yang sangat professional di laman fb shabery chik ni. Aku tak leh komen, aku kena block.

    Maybe komen aku tak profesional, nak buat macam mana. Meh baca komenters profesional.


    Info Asal : ShaberyChik

    5 comments:

    1. Mohon shabery chik BAN blog ban bin bun

      ReplyDelete
    2. nanti boleh la tgk secara live menteri jadi budak sekolah bergaduh.

      ReplyDelete
    3. meluat aku tengok menteri ni. buat statemnt pasal agama pikir pakai kepala lutut

      ReplyDelete
    4. baru dia tau azab 'hot' seat yang dipegang oleh Rais Yatim dulu. nanti kita tunggu pulak apa cerita ngan lagu dan logo merdeka tahun ni. adakah logo akan bertukar setiap hari mcm Rais cakap dulu? adakah lagu diciplak lagi? berbuih la mulut menjawab kang.....kahkahkah

      ReplyDelete