• Politik Terkini

    Wednesday, June 5, 2013

    BAN Politik - Shahrizat Jalil Mula Selak Lengan Baju Pada Obefiend Blogserius Dan Melissa Goh

    Sudah lama benar kita tak melihat adegan aksi hebat kak jat kita ni. Sunyi sepi dia masa PRU13, takda bersuara sepatah dalam TV3. Now dia mula menunjukkan taring semula, selakan lengan baju akan dimulakan bermula dengan obefiend dan melissa. Harap bik mama tak masuk campur.

    Apa yang OBE refer, aku faham dia maksudkan pada pakcik mie yang membela anjing di kedah, dia tidak menggunakan duit rakyat walaupun dia sendiri dihina oleh melayu yang kononnya beragama islam. Tapi pakcik mie tu minta sesiapa yang sudi hulurkan bantuan makanan kepada anjing dan kucing peliharaannya.

    Aku heran, statement mellissa goh takde pun hina agong. Dia cuma cakap speech yang dibaca oleh agong ditulis oleh someone. Itu yang aku faham. Tak tau la macai faham macam mana. Takde pun mellissa mengeluarkan ayat kesat kepada agong.


    Info Asal : Sinar1, Sinar2

    8 comments:

    1. akhirnya kak jat keluar dari kepompong. baru menetas le tu

      ReplyDelete
      Replies
      1. berani ko kata kak jat. dia ada lembu banyak.

        Delete
    2. statmnt melissa tu normal je. takde kutuk agong pun. dah dia mmg tak suka speech yg dibaca. bukan semua speech tapi bila membabitkan anasir luar.

      ReplyDelete
    3. ini semua disebabkan pentadbiran sial umno.Anak anak muda sudah tidak menghormati lagi semua peminpin dan pembesar negera. Yang mereka tahu peminpin dan pembesar negara mencuri harta rakyat,mengkhianati rakyat dan negara,menginaya rakyat dan seterus anak anak muda ini mmula memberontak.Mereka hidup alar kadar bah kan peminpin mengunakan harta negara dan rakyat hidup sewenang sewenangnya.Peminpin gasak harta rakyat kaya raya.Kita boleh lihat dalam blok dan lain lain mereka bukan saja mencaci ataupun maki hamun bahkan sumpah lakhanat mereka doakan kepada semua peminpin dan pembesar negara.ini.Harus diperhatikan.Mereka ini sudah tidak baca lagi surat kabar yang penuh dengan berita penipuan.Bahkan Anak anak muda ini hanya menunggu masa saja untuk berdiri dengan cekal hati bagi menentang kezaliman dengan penuh rasa gagah berani serta bersedia untuk menerima sebarang tindakan dari pemerintah yang khianat pada rakyat dan negara. .Ini lah anak anak muda yang dah mula timbul dikaca mata di bumi Malayasia ini. Sekiranya kekerasan digunakan anak anak muda ini percaylah mereka ini tidak akan undur sebaliknya akan melawan walaupun dengan arus kekerasan pihak pemerintah gunakan.Pada peminpin negara yang menyangak harta rakyat ingatlah walaupun kamu berkuasa dengan kemenangan penipuan anak anak muda ini dibekalkan dengan DOA DARI IBU DAN BAPA MEREKA UNTUK BERJUANG.

      ReplyDelete
      Replies
      1. marah nampak. period ke

        Delete
    4. Yang UMNO BN dok hina agung dan raja-raja tu tak nak ambil tindakkan ker? Kalau orang lain sibuk benar nak tunjuk tatnya kepada raja-raja sedangkan BNlah yang telah membuang kuasa raja-raja dan memang benar Raja-raja tidak ada kuasa sekarang ini cuma ditugaskan untuk membuat ucapan dan perasmian sahaja. So, siapa yang patut disalahkan?

      ReplyDelete
      Replies
      1. mahathir buat muka keatas,mata mengdongak, tangan didada

        Delete
    5. eh admin blogserius kena tangkap ke ? ce komen sikit

      ReplyDelete