• Politik Terkini

    Monday, June 17, 2013

    BAN Seks - Kerana Membontot Isteri Orang, Amekaw!

    Yang lelaki bodoh nak mampos, yang pompuan gila babi tak takut mati. Tau nak membontot je kerja. Nak nonok sedap je reti. Sekarang bila kantoi, muka suami juga yang malu. Bangang betul manusia ni. Nilah bahana kalau jadikan seks sebagai sumber asas panduan untuk kekal bahagia. Apa ko ingat kote ko mampu keras sampai ke tua. Ke ko ingat pussy ko boleh ranum sampai ke tua. Sial betul kalau pompuan macam ni.

    Harap jadikan pengajaran pada diri aku sendiri dan untuk orang lain sekali. Hidup bukan untuk selamanya. 


    BESUT - Angkara mencintai isteri orang, seorang lelaki terpaksa bermalam dua malam di hospital akibat cedera dibelasah penduduk kampung apabila perbuatan terkutuk mereka dilihat suami wanita itu sendiri.
    Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam kelmarin, lelaki berumur 20 tahun yang bekerja sebagai tukang jahit dari Kampung Pangkal Changgong, Machang, Kelantan itu cedera di beberapa bahagian badan termasuk kepala apabila dipukul penduduk kampung.
    Difahamkan, dalam kejadian di sebuah kampung di kawasan Jabi yang terletak beberapa kilometer dari Kampung Renek di sini, lelaki terbabit dibelasah ketika berada di dalam rumah sewa wanita itu.
    Sebelum itu, kira-kira jam 10 malam, wanita itu dikatakan telah pergi menghantar suaminya yang berusia 23 tahun bermain futsal di sebuah gelanggang futsal di kawasan Jertih.
    Apabila pulang ke rumah, wanita itu dikatakan menghubungi buah hatinya dan mangsa datang ke rumah tersebut kerana telah membuat temu janji sebelum itu.
    Difahamkan sejam kemudian, suami wanita itu menghubungi isterinya, namun tidak ada jawapan menyebabkan dia mengesyaki sesuatu lantas pulang ke rumah bersama rakannya untuk mengetahui apa yang berlaku.
    Apabila tiba di rumah, dia dapati sebuah kereta Perodua Myvi berada di hadapan rumahnya sebelum dia mengintip melalui lubang rumah dan mendapati isterinya bersama seorang lelaki dalam keadaan kurang sopan.
    Si suami kemudian masuk ke dalam rumah bersama penduduk kampung, menyebabkan berlaku pergelutan antara lelaki tersebut dan penduduk kampung.
    Suami wanita itu yang bekerja sendiri kemudian menghubungi penguat kuasa syariah pejabat agama daerah sebelum pasangan itu diserahkan kepada pihak polis.
    Difahamkan pasangan suami isteri itu mempunyai seorang anak berusia setahun lebih, tetapi ketika kejadian anak mereka berada dalam jagaan ibu bapa wanita berkenaan di Kampung Guntung, Setiu.
    Menurutnya sumber, mangsa mengaku ketika kejadian dia baru selesai mengadakan hubungan seks dengan wanita berkenaan dan mereka berkenalan sejak awal tahun lagi.
    Lelaki itu juga mendakwa kononnya dia tidak tahu wanita itu berstatus isteri orang kerana wanita terbabit memberitahu dia belum bersuami menyebabkan dia menjalin hubungan dengan suri rumah itu.
    Dikatakan juga, lelaki tersebut mengenali pasangannya selepas dia tersalah nombor telefon menyebabkan dia menghubungi wanita itu dan dari situ hubungan mereka terus mesra dan sudah beberapa kali bertemu di pekanJertih sebelum ini.
    Lelaki yang cedera di bahagian muka, kaki dan anggota badan itu dirawat di Hospital Besut sebelum dibenarkan keluar semalam namun ditahan semula oleh penguatkuasa pejabat agama saerah untuk diambil keterangan.
    Pemangku Ketua Polis Daerah, DSP Noorzainy Mohd Noor ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan daripada suami wanita berkenaan dan tangkapan tersebut.
    Menurutnya, pasangan tersebut diserahkan kepada pejabat agama daerah untuk tindakan seterusnya.

    Info Asal : SH

    15 comments:

    1. xberbau syurga selagi tiada maaf terkeluar dari mulut suami.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Bhai Anon...

        Nak bau camana.... zina tue dosa besar.... walaupon keluar maaf dari suami.... zina tetap dosa besar....

        ....

        Ini bukan salah lelaki tue jer... pompuan tue pon ader salah gak.. tak akan menjadi kalu bertepuk sebelah tangan.... hahaha

        Delete
      2. kapla dh naik air bhaiiii! mana nk tahan. dosa pahala dh tak pikir masa tu. kapla duk ingat kote

        Delete
      3. Boleh kena hukum hudud rejam sampai mati bagi bini lelaki tu.

        Delete
    2. menakutkan moga Allah S.W.T. jauhkan diri saya dan anda semua dr sifat teruk ini....T.T

      ReplyDelete
    3. hahahahahahahah kura-kura ke bro?? hahahahahaha lawak..... tu ar bodo nya lelaki... tak tau di bini orang konon...masa tengah bontot tu tak rasa ke apam tu dah losss.... anak 1 tu...comfem lober dah

      ReplyDelete
      Replies
      1. alasan budak hingusan nak lepaskan diri, konon...standet ar tu... umo baru 20 kepala masuk air, alasan camtu la...

        Delete
    4. memang tak patut.. betul ko cakap tu. jangan kita jadikan seks sebagai panduan asas untuk bahagia, itu kesilapan yang sangat besar

      ReplyDelete
    5. antara sbb mengapa bkn lelaki ramai jd penghuni neraka. status solo konon.hihi derhaka pd suami mmg atas dunia lagi kena,takyah tunggu mati.

      ReplyDelete
    6. isk setia la wahai manusia pada pasangan masing2! benda yg halal nak jugak cari yg haram..

      ReplyDelete
    7. DAH ADA YG HALAL. DOSA JUGAK YG DICARI. NAFSU SERAKAH TINGGI PENYEBAB SEGALANYA. SEMOGA KITA SEMUA DIJAUHI PERKARA MAKSIAT YG SIA-SIA.

      ReplyDelete
    8. dah gelenyar sgt la tu..laki dah ada di umah tp masih cari jantan lain!

      ReplyDelete