• Politik Terkini

    Wednesday, June 12, 2013

    BAN Sondol - Ikan Paling GAY Suka Sondol Masuk Saluran Zakar

    Nasib baik ikan ni ada kat sungai amazon je. Kalau ada kat sungai di malaysia, susah nak mandi petang-petang. Tak pasal2 masuk dalam kote. Adehh. Tak pun masuk dalam lubang punggong, mau tergeliat melolong dalam air. Brazil mmg popular dengan binatang yang peliks di amazon.

    Tengoklah Video Yang Sangat Sadis! 

    Ikan Candiru atau disebut Canero merupakan jenis ikan air tawar yang sekeluarga dengan ikan lele. Ikan ini boleh didapati di sungai amazon dan sungai Oranoco, ikan ini mempunyai reputasi sebagai ikan yang paling ditakuti oleh penduduk tempatan, ikan ini lebih di takuti daripada ikan piranha.  Ikan ini hanya boleh membesar sehingga 1 hingga 2 inci dan lebar 4 hingga 6 milimeter, mempunyai bentuk seperti seekor belut dan hampir telus (lutsinar), membuatnya hampir mustahil untuk dilihat di dalam air. Ikan yang pantas, perenang yang kuat, lembut dan licin, dengan gigi yang tajam.

    Terdapat 3 spesies Candiru: yang biasanya makan dengan cara memasuki ikan yang lebih besar, Candiru paus (whale Candiru) merupakan pemakan bangkai yang lebih memilih untuk makan dari ikan yang sudah mati

     Ikan Candiru merupakan parasit, modus operandinya sangatlah ringkas dan kejam: Ikan memburu ikan, ikan Candiru berusaha untuk mengetahui aliran air yang berasal dari ikan lain, setelah mengetahui dari mana aliran air tersebut, ikan itu akan terus menuju celah-celah sirip ikan itu, duri yang ada di kepala Candiru akan melukai insang ikan dan mengeluarkan darah selagi ikan Candiru berada di dalam ikan tersebut. Sehinggakan ikan Candiru digelar sebagai ikan vampire dari Brazil.

     Ikan ini ditakuti kerana ia tertarik pada air kencing atau darah, dan bila seseorang berenang telanjang ia akan masuk ke celah dubur atau faraj, bahkan, ikan ini mampu masuk ke lubang zakar - dan mungkin ke dalam urethra). Bila ini terjadi ikan Candiru sangat sukar dikeluarkan kembali kecuali melakukan pembedahan. Kerana ikan ini mendapati mangsanya dengan mengikuti aliran air dari insang ke sumbernya, kencing sambil berenang meningkatkan kemungkinan Candiru masuk ke urethra manusia.

    Cara untuk membunuh ikan ini adalah dengan rawatan tradisional, dengan air dari dua jenis tanaman: Xagua dan epal Buitach yang dimasukkan ke kawasan yang terkena. kedua tanaman ini akan meleraikann ikan tersebut. Dan juga dengan memalui pembedahan, tetapi pembedahan memerlukan kos dan waktu. Sering kali, berlaku jangkitan menyebabkan shock dan kematian  sebelum Candiru dapat dibuang .

    Info Asal : InfoKinie

    6 comments:

    1. umang aiii tak pasal2 ikan ini dicop gay wakakaka. Yang diaorg gatai pi mandi dalam sungai tu bakper. Dah ko ceroboh tempat dia, dia 'ceroboh' plak la 'tempat' korang heeeeee (^^,)

      ReplyDelete
    2. Mana aku nk beli ikan ni. aku nk pergi lepas kat kolam tempat GAY berenang. biar mampos semua GAY

      ReplyDelete
    3. sape yg gatal jadi gay tu elok la g mandi kat sana...ehehe

      ReplyDelete
    4. kepala tu dh mcm kote. patut suka masuk kepala kote.

      ReplyDelete
    5. arrrgghhhhh... butoh punya video,... terasa konek aku.

      ReplyDelete