• Politik Terkini

    Sunday, June 23, 2013

    BAN TakRomantik - Aksi Romantik Yang Tak Ramai Mampu Buat !

    Semua orang inginkan kemesraan dalam berpasangan. Tak kira laki atau perempuan, romantik mesti ada dalam diri dan perasaan ingin dicintai, disayangi, dibelai, dimanja, digosok, diusap, ditiup, tertiup habis terbang. Dan bermacam lagi lah. Yang pasti masa beromantik, lelaki akan keras kote dan si gadis akan muka merah. Ko tak payah kelentong, tu semua akan berlaku.

    Tapi berapa ramai yang mampu kekalkan perkara tersebut sampai ke tua. Tambah lagi dengan berita sekarang, isteri curang, suami curang, boyfriend pasang 10, girlfren tolak cinta, si lelaki bunuh diri, si gadis dah takde harapan untuk teruskan hidup. Tu semua sifat bangang manusia bila nafsu menguasai diri.

    Apa yang penting, toleransi antara pasangan boleh membuatkan kebahagiaan sepanjang semesta.


    7 comments:

    1. sesuatu yg sukar digapai. aku pasrah.

      ReplyDelete
    2. semua org mampu bahagia, tapi xsemua prg mampu mengecapinya sampai akhir hayat.

      ReplyDelete
    3. KUALA LUMPUR - Sepasukan anggota penguat kuasa yang melakukan serbuan hanya mampu menepuk dahi apabila mendapati 47 remaja Melayu begitu asyik melakukan aksi sumbang sambil mandi buih ketika menghadiri satu pesta liar di sebuah pub di Jalan Yap Kwan Seng di sini kelmarin.

      Lebih memeranjatkan apabila tiga daripada mereka merupakan pelajar perempuan tingkatan lima yang didapati turut terkinja-kinja dengan seluruh badan dilitupi buih. Baju yang dipakai lencun hingga menampakkan susuk tubuh mereka.

      Serbuan pukul 12.30 tengah malam itu dilakukan oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) dengan dibantu anggota polis daripada Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Kuala Lumpur dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur.

      Daripada jumlah itu, 38 merupakan lelaki manakala bakinya perempuan berusia antara 17 hingga 30 tahun.

      Difahamkan, pelanggan dikehendaki membayar RM40 untuk menyertai parti liar tersebut.

      Parti itu sering dianjurkan di premis berkenaan tetapi ia tidak khusus pada hujung minggu sahaja. Penganjur akan mengadakan parti berkenaan pada hari-hari tertentu mengikut permintaan pelanggan tetap.

      Dalam serbuan itu, pihak berkuasa turut menahan dua pemilik premis berusia dalam lingkungan 30-an yang dipercayai penganjur parti mengikut Seksyen 35 Akta Jenayah Syariah Wilayah Persekutuan kerana menggalakkan maksiat.

      Tinjauan mendapati, ketika diserbu, kesemua pelanggan tersebut sedang asyik menari mengikut alunan muzik rancak sambil tubuh mereka diselaputi buih serta memakai pakaian seksi seperti bikini.

      ReplyDelete
    4. tang keras kote tu yg c1bai la admin, tak semua la bangang x kena tmpt tul kerAa time tu puihhh ak pun xde cam tu

      ReplyDelete
      Replies
      1. gila ko, beromen xkeras kote. habis tu, xkn ko xstim.

        Delete
      2. ko dating tak keras kote ? rugi sial~

        Delete