• Politik Terkini

    Wednesday, June 12, 2013

    BAN Tumbesaran - Pemakai Coli Tetek Ketika Single, Married Dan Gila Gembira Kawin

    Sebab tu perkahwinan ni boleh buat manusia berfikiran cerdik daripada bebal duk diskus pasal isu rogol tapi pakai baju ketat-ketat, tunjuk bontot dan mengharapkan orang sekeliling tidak akan terliur tergiur. Macam bangang pemikiran. Paling cilika lagi, lagging bersama tudung kain langsir yang mengalahkan langsuir. Tak paham aku dengan fesyen moden islam yang semakin bangang ni.

    Now, kalaulah perkahwinan tu bahagia. Tapi biasanya harapkan pagar, pagar cucuk gigi. Takpa, asalkan sentuhan ko tu halal. Romen malam-malam tu halal. Sebab isteri. Those yang dah kahwin, gembirakanlah hati pasangan masing-masing supaya lebih teratur hidup, dikurnia berkat muafakat. Yang belum kawin tu, cepat-cepat kawin untuk tutup melingkup.


    7 comments:

    1. trending sekarang, ramai suka bertudung then pakai legging. tudung nipis sampai nampak lurah dada. aku sdiri pun kadang stim. nasib baik pakai kain sarung.

      ReplyDelete
    2. Nak tutupkan wanita, kahwini dia. bagi ajaran agama secukupnya. insyaallah, mereka hnya bersolek untuk suami.

      -anon ustaz-

      ReplyDelete
    3. BOOBS DETECTED!

      ReplyDelete
    4. Bhai Carlos...

      Hahaha.... stendet la bhai... sebelum kawin.. jalan rapat-rapat... kalo boleh angin pon tabley nak lalu celah... lepas kawin... sudah jalan jauh sikit... tapi masih pegang tangan lagi.... tapi biler dah beranak pinak... bini jalan ngan anak-anak... laki dah jalan jauh ke depan.... setengah batu... hahaha

      ReplyDelete
    5. lepas kahwin maybe pompuan dh pikir dosa pahala. tu dtg insaf. ingatkn anak2. taknak diaorg tiru mak seksi.

      ReplyDelete
    6. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete