• Politik Terkini

    Monday, June 17, 2013

    BAN WajibTahu - Opsss, Spender Ada Air Mani Dan Air Mazi

    Bunyi je air mani, air mazi. Dah takde lain, mesti dlm kepala otak pikir pasal seks. Tak pun kena tangkap khalwat, kena tangkap kat bawah pondok, kena tangkap dalam samun. Walaupun tak ramai pikir mcm tu, tapi paling kureng 9/10 akan fikir pasal berita seks bila membabitkan tajuk air mani, spender, seksi dan pelbagai lagi. Sebab tu ranking tertinggi google adalah pasal seks.

    Now, meh dengar apa yang dibicarakan tentang spender air mani.

    6 comments:

    1. pah nok peroh gano ustazzzz!!!

      ReplyDelete
    2. Anok dagho potong kacang wei lahai...contoh x leh blah hahaha

      ReplyDelete
    3. lawak habis!. mg nok kering gane, atah mung. nok katok dinding ke. hahaha

      ReplyDelete
    4. apo la wei....kalu doh kuar ayo mani nge mazi tue kne mandi hadas beso dlu la baghu buleh solat, mung kalu stakat basuh spenda dop mandi dlu dop soh jugo solat mung....nu kek opis kalu stim tu mung kne mandi hadas gok, stakat cuci spenda je dop jadi gok....lahai la mung

      ReplyDelete