BAN Danger - Airport Kai Tak Di Hong Kong Yang Merbahayakan Gadis Hot!

Kai Tak airport adalah sebuah tempat landing aeroplane yang paling merbahaya di dunia, yang mana telah mencipta satu sejarah tragis apabila sebuah kapal terbang menyelam dalam air. Apapun, airport tersebu telah ditutup pada tahun 1998. Semua generasi baru telah melepas untuk merasai pengalaman kapal terbang menyelam.

#LOL


Info Asal : Barnorama

Post a Comment

5 Comments

  1. esok puasa. harap takde berita kena tangkap khalwat dipagi sahur

    ReplyDelete
  2. Kalau sudah jodoh memang takkan ke mana. Perumpamaan ini sesuai buat pasangan pengantin baru iaitu pelakon tinggi lampai Norhafezzah Abdul Kadir, 27, atau Fyza Kader dengan suaminya Ahmad Feruz Zainal Abidin, 32, biarpun hanya mengenali antara satu sama lain tidak sampai setahun.

    Selepas menyulam janji, pasangan ini akhirnya selamat diijabkabulkan oleh Penolong Pendaftar Nikah (PPN), Kariah Masjid As-Syarif Dato’ Ahmad Razali, Mukim Sepang, Ishak Jamil di sebuah hotel di Cyberjaya dengan sekali lafaz, kelmarin.

    Biarpun hanya mengadakan majlis ringkas untuk saudara mara terdekat, Fyza dan Feruz tetap nampak cantik dan segak di atas pelamin indah berkonsep Taman Inggeris dipenuhi kuntuman mawar segar rekaan Arma Couture.

    Ia sebagai memenuhi citarasa pelakon filem PE3, Senario Opps Pocot, Salam Cinta, Ajiboy, Seram Sejuk dan 1 Lawan 1 yang kini ditayangkan di pawagam.

    Ditemui selepas majlis, pasangan yang memilih tema sedondon putih ini berkata, mereka mula berkenalan ketika menyaksikan perlumbaan Formula Satu (F1) di Litar Antarabangsa Sepang tahun lalu dan adik Fyza, Ieddah Kadir yang bertanggungjawab menemukan mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah dah, masuk rumah. nanti mak marah

      Delete