• Politik Terkini

    Thursday, July 11, 2013

    BAN FearFactor - Hotel Dikelilingi Buaya, Hanya Di Cambodian Hotel

    Jika korang berminat ke kemboja dan berjumpa dengan masyarakat sekeliling disana, sila pilih hotel yang betul sebelum kaki ko kena ngap dengan ngap sayoppp. Kalau kat malaysia, kita ada team bolasepak yang sangat ngapp. Kalau di indonesia juga sangat hebat dengan perseboya, siap sekali dalam padang diletak patung asasi boya boya.

    Yang pasti, pencuri pun xberani melintas. #LOL


    Info Asal : Izismile

    6 comments:

    1. org kemboja mmg pelik

      ReplyDelete
    2. Mengamuk tak sahur

      Cetak
      Oleh Mohd Firdaus Ibrahim

      Kuala Lumpur: Kepalanya dihentak ke dinding selain ditampar, ditumbuk dan disepak lebih 20 minit. Itu ‘harga’ terpaksa dibayar seorang wanita berusia awal 20-an kerana dikatakan tidak mengejutkan suaminya bangun bersahur, semalam.

      Dalam kejadian jam 8 pagi di rumah mereka di Kampung Baru, di sini, isteri yang cedera di kepala dan badan akibat tindakan ganas suaminya membuat laporan di balai polis berhampiran rumahnya.


      Sumber polis berkata, sebelum kejadian isteri muda yang belum mempunyai anak itu terjaga daripada tidur apabila mendengar bunyi pinggan pecah di dapur rumahnya.

      “Dia bergegas ke dapur dan melihat suaminya sedang menghempaskan pinggan. Apabila ditanya mengapa, lelaki itu tidak memberi jawapan sebaliknya memaki hamun mangsa.

      “Selepas puas memaki hamun baru suaminya yang berusia 20-an itu menjelaskan dia berang kerana isterinya tidak mengejutkannya bangun bersahur,” katanya. Menurutnya, mangsa memberitahu dia sudah mengejutkan suaminya jam 5 pagi namun tidak diendahkan menyebabkan dia bersahur seorang diri.


      Sumber itu berkata, mangsa kemudian cuba menenangkan suaminya itu dengan meminta maaf di atas kesilapannya, namun dia dibelasah.

      “Mungkin disebabkan tidak puas hati dengan penjelasan isterinya, suspek hilang pertimbangan lalu menumbuk, menampar dan menyepak isterinya itu.

      “Lebih kejam, lelaki terbabit turut menghentak kepala isterinya ke dinding rumah dan hanya berhenti memukul mangsa selepas wanita itu hampir pengsan,” katanya.

      Menurutnya, suspek kemudian dengan selamba meninggalkan rumah tanpa menghiraukan isterinya yang kesakitan manakala mangsa segera menghubungi rakannya meminta bantuan sebaik saja ditinggalkan.


      “Mangsa yang dibantu rakannya itu membuat laporan di balai polis berhampiran rumahnya sebelum menerima rawatan sebagai pesakit luar di Hospital Kuala Lumpur (HKL), di sini,” katanya.

      Sementara itu, Ketua Polis Daerah Dang Wangi Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan kejadian dan siasatan masih dijalankan.

      ReplyDelete
      Replies
      1. laki tu mcm ak dulu2 je, alhamdulillah x kawin lg...time laki ni mesti first time nak puase emrmrefagrgagae

        Delete
      2. spesis lelaki baran gila cmtu elok campak ke dalam kandang buaya hotel cambodian ni jer, baru ada akai...

        p/s: amcm hebat x komen aku carlos? dlm 1 ayat aku dpt kaitkan psl citer x sahur dgn post buaya cambodia ko nih lol...

        Delete
    3. Carlos, nak komen pasal buaya ke pasal tak sahur?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Pasal mknan ko nk mkn berbuka pn bleh. hahaha

        Delete