• Politik Terkini

    Thursday, July 4, 2013

    BAN HotNenek - Jung Da Yeon Bertukar Menjadi Gadis Comel Sexy Berumur 46 Tahun

    Sangat menguja minda, mengalahkan rozita cik wan sekaligus di gembar gembur seluruh dunia. Seorang ibu yang mempunyai 2 anak bertukar secara langsung menjadi mirip gadis cute and sexy! Ini bukan gadis gangnam style. Dikatakan Jung menggunakan teknik diet yang berketapan dengan citarasa badan untuk membentuk tubuh kembali sexy dan menarik hati suaminya.


    Info Asal : Izis

    7 comments:

    1. Mesti suami dia suka je

      ReplyDelete
    2. wah terus tak nampak macam umur 46 tahun.... ini pencetus motivasi dan semangat selepas bersalin ni...

      ReplyDelete
      Replies
      1. tp esok dah slim, akak jgn pakai sexy macam tu pulak. laki tak suka, Tuhan pun marah. ye kak?

        Delete
      2. ye betul tu,dah slim jgn pakai gitu pulak, nanti kami stim pulak tengok

        Delete
    3. Rupa asal dia yang pakai baju belang2 tu ke?

      ReplyDelete