BAN Kapitalis - Mega HQ Apple, Google, Samsung, Facebook Dan Amazon

Umum mengetahui dunia internet sekarang dikuasai oleh yahudi and the geng dan islamic fellowers samada syiah ataupun sunni juga menggunakan product yahudi untuk memboikot yahudi. Dan paling senang hati, mereka juga menggunakan produk yahudi untuk memboikot sesama syiah dan sunni. Pernah tak kita dengar pergaduhan antara kristian ortodok dan protestn dalam dunia internet.

Hasil kerja menarik ahli ketaksuban inilah, media yahudi terus menjatuhkan hukum mengatakan islam suka berdemostrasi. Lihat sahaja apa berlaku di mesir, di syria dan beberapa negara islam lagi. Berbeza dengan yahudi yang terus menerus menguasai dunia tanpa sempadan dan mencetak wang sebanyak mungkin serta memainkan peranan dalam komplot kenaikan harga emas, crude oil, stock market dan pelbagai saham utama dunia.

Mereka bergerak terlalu jauh dengan menguasai kewangan dunia dan memanipulasi education laws, foods laws, drug laws dan pelbagai lagi. Ada tak mega HQ milik syiah atau sunni yang boleh dibanggakan. Tapi, aku hanya mampu luah melalui penulisan blog, bercakap bertekak dengan golongan taksub, ibarat mencurah air mani ke muka sendiri.


Post a Comment

5 Comments

  1. wow! mereka hebat.

    ReplyDelete
  2. panjangnya bebel harini. nak beraklah.

    ReplyDelete
  3. Dalam Quran mana ada Sunni/ Syiah ni...yang ada Islam, so tidak kiralah Sunni ke Syiah ke..kalau ajaran menyimpang daripada Islam...kira dah sesat..., Taib Mahmud pun hebat gak...berapa billion harta dia ada...! heeheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS dan UMNO sdiri pn sibuk pasal sunni syiah.

      Delete
  4. Kristian orthodox, protestan dan mazhab2 lain penah gaduhla... Kalau rajin rujuk sejarah mesti tau. Diaorang gaduh lama dah, sebelum zaman elizabeth 1 lagi. Tp skrg diaorg majoriti dah ok. Dh x amik port sgt.

    Apa yg umat islam buat sekarang adalah mengulangi sejarah kristian zaman lampau. Apa beza penganut catholic saling berbunuhan dgn penganut protestan dgn org sunni saling bunuh org syiah? Sebab satu pihak tuduh pihak lain kafir maka darahnya halal? Samalah apa yg catholic dan protestan buat.

    Org islam kebanyakan mundur dan bodoh sebab gagal ambil pengajaran dari org lain. Asik fikir dlm ruang lingkup yg sempit saja. Mudah dipergunakan oleh pemimpin utk kepentingan politik mereka. Jd, nak salahkan siapa? Yahudi dan nasrani jugak dpt nama... Hahahha

    ReplyDelete