• Politik Terkini

    Thursday, July 25, 2013

    BAN Otak Cetek - Gadis Comel Seksi Hina Islam

    Isu hina islam bukan setakat di malaysia dan isu penghinaan terhadap islam di malaysia boleh dikategorikan baru. Sedangkan di negara lain islam semakin ditekan tapi berlaku suatu perubahan di negara yang pada dulunya kuat menentang islam. Contohnya di Perancis.

    Kalau tengok pada twitter minah sial ni, dia cakap asal daripada indonesia. Tapi aku rasa ni orang malaysia. SKMM boleh detect minah ni. Dan kalau minah ni malaysian, wajib tindakan tegas diambil!


    Info Asal : katakcomel, QueenMutiaa

    12 comments:

    1. dikurniakn muka cantik tapi perangai sgt teruk. ini ke yg di ajar dlm kristian?

      ReplyDelete
      Replies
      1. dlm kristian byk ditegah. tapi org kristian sendiri byk mengubal. contoh perkahwinan gay lesbian. mana ada dalam kitab injil benarkan. tapi ada je paderi yang kahwinkan. sekarang mereka cuba porak perandakan islam melalui sunni dan syiah.

        Delete
    2. Dunia akhir zaman. sama2 kita doakn wanita ni dibuka pintu hati mengenal islam.

      ReplyDelete
    3. perempuan malaysia ni. Gaya base then mention lak psl rosmah...emmm ada benda x kena nih...

      ReplyDelete
    4. dier tak tau ke laki n pompuan indo lagi WTFBBQ??

      ReplyDelete
    5. yang pasti ni org malaysia. nk burukkan nama indon la tu

      ReplyDelete
    6. Di Malaysia, kalau hina Nabi SAW, setan-setan yang dikenali akan buat derk je. Tapi sebab hina Rosmah, rasanya setan-setan yang dikenali ni akan seret perempuan ini ke mahkamah.

      Kau hina Rasulullah SAW, semoga kau dibinasa Allah.

      ReplyDelete
      Replies
      1. doakan dia terbuka hati mengenal islam. kn lebih baik.

        Delete
    7. ad sesetengh org, dia akn beritau kat perempuan tu TERIMA KASIH sebb bagi saya persaan mcm mana nabi Muhammad bersusah payah dicaci dikutuk pabila menyebarkan Islam, semoga Allah S.W.T. bg hidayah pada cik supaya mengenali Islam.....

      ReplyDelete
      Replies
      1. betul tu. agak2 zmn nabi mcm mana la. mesti lagi teruk kena kutuk, kena fitnah. alhamdullilah islam tersebar dgn meluas dan menguasai 3/4 dunia. kerana perpecahan sunni dan syiah, umat islam lumpuh kembali.

        Delete
    8. paling bodoh di dunia,kalau awak handal sangat awak ciptalah BUMI SENDIRI

      ReplyDelete