• Politik Terkini

    Monday, July 29, 2013

    BAN Red Alert - Perancangan Israel Dalam Perang Saudara Negara Islam

    Peperangan muslim brotherhood di tanah arab sehingga sekarang mencari jalan buntu untuk selesai, malah menjadi lebih complex dan complete dengan beberapa negara besar islam hanya mampu berdiam diri dan menjadi permasalahan perbezaan pendapat sebagai titik utama untuk tutup mata serta telinga. Bukan setakat perkara di palestin, begitu juga di mesir dimana erdogan mengecam negara islam yang berdiam diri dengan rampasan kuasa yang berlaku di mesir. Seolah menerima rampasan kuasa tersebut.

    In an alarming plan, U.S. and Israel are seeking to sow discord and civil war inside the Muslim countries.

    People of Tunisia, Egypt, Syria, Libya, Turkey etc!
    Beware that American and Israeli agents are determined to dissolve your countries into small and weak countries. Avoid discord and keep your country secure from these conspiracies by being brothers to each other.


    Erdogan Slammed The Muslim World (27/07/2013)
    Hey, the Islamic world! Your sisters and brothers are being slaughtered.
    The justice, rights and conscious in Egypt are being slaughtered.

    When will you hear it? When will you see it?
    When will you realize that the blood of your sisters and brothers are being shed?
    You did not even realize it either in Syria.
    Hundred thousand people were killed in there, you didn't raise your voice.
    You still silent.

    For how long? But don't forget, the same thing could happen to you tomorrow.

    Info Asal : Anonymous Palestine

    17 comments:

    1. dah ramai pemimpin melawat palestin, melihat. tapi hanya mampu mengeluarkan kata2 kecam dan kecam. tindakan susulan. israel akan amik.

      ReplyDelete
    2. terus terang org islam sendiri akan kata "fitnah" semua ini...

      ReplyDelete
      Replies
      1. apa boleh buat. islam semakin berpecah

        Delete
      2. belum apa-apa pon...kau dah tuduh org Islam jgk kn...

        Delete
      3. so sekrg ko nk tuding jari kt sape? tunggu yahudi perbetul?

        Delete
    3. #respect erdogan..

      kalaulah aku PM..

      ReplyDelete
      Replies
      1. kalau kau PM kau nak buat apa?
        nak berperang dengan iran+israel+amerika?
        nak perang pakai apa?
        keris tamingsari?
        nak hantar askar malaysia ke sana?
        berapa kerat yang sanggup? 1.5 kerat pon belum tentu dapat.

        Delete
    4. InshaaAllah. Islam akan kembali bersatu. Percayalah. Itu semua sudah tertulis di dalam Al-Quran. Seluruh tanah arab akan diratakan, musuh Islam akan hadapi tentera2 Islam seluruh dunia.. InshaaAllah..

      ReplyDelete
    5. First kalau kita nak bantu saudara seislam adalah mantapkan ekonomi kita dulu. Tapi Saudi yang kaya banyak minyak pun, buat rilek buat donno je pasal Palestin.

      ReplyDelete
      Replies
      1. duit byk tapi buat tak reti.

        Delete
      2. betul lah tu...xkn nk tolong pakai mulut je kn...

        Delete
      3. bukan buat dono, mereka sibuk nk besarkn masjd kt tanah arab. lepas ni bizi EPL. nk beli player lagi. duit mau byk maa

        Delete
      4. mana kau tahu arab saudi tgh rilek?
        mana kau tahu dorang buat dono?
        kau nampak ke semua tu? tak kan?
        mungkin dorang tolong senyap-senyap.hanya ALLAH yg tahu.
        kalau xtahu jgn fitnah. mereka saudara kita juga.

        Delete
    6. hanjing ... arab saudi dajjal juga.. wahabi,syiah, yahudi dan amerika senjata utama haramjadah zionis sedunia

      ReplyDelete
      Replies
      1. kau ingat mencarut tu boleh melemahkan zionis sedunia?
        jangan diikut sangat geloraHatiMuda tu.
        kita ada ALLAH. berdoalah nescaya ALLAh akan makbulkan.

        Delete
    7. jika x mampu tlg dgn anggota bdn, tolonglah dgn buah fikiran. kalau x mampu tolong dgn cr tu, tolonglah dgn hati yakni berdoa utk mereka...

      ReplyDelete
    8. kalau aku RAJA aku minta semua solat hajat seluruh masjid semenanjung dan sabah serawak binasakan israil

      ReplyDelete