• Politik Terkini

    Monday, July 22, 2013

    BAN Remaja - Gadis 18 Tahun Kena Gangbang Dengan Pakwe Dan Kawan2 !

    Pakwe durjana, pengakhiran kena gangbang dengan kawan-kawan teman lelaki. Jahanam celaka punya pakwe. Yang si awek ni mengharap dalam tenangkan fikiran lepas bergaduh dengan kawan. Last jadi perkara paling ngeri dalam hidup. Sebab tu nak pilih pakwe, jangan totally berharap semua. Kalau pakwe tu betul-betul baik takpe, tapi kebanyakan yang baik tu jadi babi.

    Ni boleh dijadikan pengajaran pada gadis kat luar sana. Jangan terlalu percaya sampaikan masuk ke rumah sewa pakwe. Kalau hukum hudud ada, dah mampos jantan ni.

    Ampang: Tindakan seorang remaja perempuan mengikut teman lelakinya konon mahu menghilangkan tekanan berakhir tragedi apabila dirogol lelaki terbabit serta tiga lagi rakannya.

    Sebelum kejadian itu, mangsa yang berusia 18 tahun itu berselisih faham dengan rakan serumahnya menyebabkan dia mengalami tekanan lalu menghubungi kekasihnya mengajak keluar.

    Menurut sumber, mangsa bagaimanapun terjerat apabila bukan saja diperkosa kekasihnya dan tiga rakan lelaki itu, malah turut dikurung dalam rumah mereka di Taman Kosas di sini, sebelum membuat laporan polis mengenai kejadian itu, kelmarin.

    Sumber itu berkata, kejadian berlaku pada 15 Julai lalu selepas mangsa dibawa keluar kekasihnya sebelum dibawa pulang ke rumah lelaki terbabit.
    “Pada mulanya, lelaki itu mendakwa menghuni rumah berkenaan bersama kakak angkatnya dan mangsa akan tinggal bersama wanita berkenaan menyebabkan mangsa bersetuju.
    “Apabila tiba di rumah itu jam 9 pagi, mangsa mendapati rumah berkenaan turut dihuni tiga lelaki lain. Selepas berbual dengan wanita yang didakwa kakak angkat kekasihnya, mangsa dipelawa masuk ke sebuah bilik untuk berehat,” katanya.
    Katanya, ketika berada dalam bilik itu, teman lelaki mangsa masuk lalu memperkosanya beberapa kali sebelum menghalau mangsa keluar dari bilik berkenaan.

    “Mangsa kemudian diarahkan masuk ke sebuah bilik lain dan di bilik itu, mangsa sekali lagi diperkosa bergilir-gilir oleh tiga rakan kekasihnya,” katanya.

    Info Asal : Hmetro

    10 comments:

    1. bala semua ni. percaya sangat kat pakwe. ni la jadinya.

      ReplyDelete
    2. Tu la, saper suh percaya kt pakwe. kalau pi masjid smyng kn lagi bagus.

      ReplyDelete
    3. kesian. tak pasal2 jadi mangsa.

      ReplyDelete
    4. ishhhhh..zalim!!! untuk perempuan2 di luar sana, hati2 lah ok.

      ReplyDelete
      Replies
      1. awk sendiri pn kena hati2 okey. jgn terpedaya dgn lelaki berhidung babi.

        Delete
      2. nak mencucuk jarum lettuw

        Delete
    5. ala lelaki sendiri termasuk kwn ak bila awek sendiri x percaya kan dia mula nak marah bagai, lelaki sendiri yg mengaku suruh org perempuan hati2 ngan diri dia yg mungkin boleh buat jahat pun rare............puiii lelaki

      ReplyDelete
      Replies
      1. xsemua laki mcm tu. tu yg over sgt. bajet awek tu bini dia. padahal xde ikatan sah pun.

        Delete
    6. kalu stree g la solat...kn da kena..alahaiiiiii

      ReplyDelete
    7. gaduh skit lari tuhan bagi otak tak boleh fikir ke halal ke haram bodoh macam lembu

      ReplyDelete