• Politik Terkini

    Wednesday, July 3, 2013

    BAN WOW! - Hiasan Bunga Pengantin Perempuan Yang Comel Seperti NEELOFA

    Bagi mereka yang dah kahwin, sila tengok dan meleleh air liur sebab dah habis turn untuk ko buat kali kedua. Ladies la. Mana yang belum kawin, nah try ilhamkan satu jambangan bunga yang akan ko pegang tu dengan kreativiti sendiri dan sangat cantik comel, lebih cantik dari emma maembong dan neelofa. Kalau ko mak andam, buatlah yang kreatif macam ni. Mesti laku 2014 nanti.

    Kenapa takde orang kawin bulan ramadan yea. Jimat kos makan. 


    5 comments:

    1. Tiba2 aku rasa nak kawin 4

      ReplyDelete
    2. dalam perkahwinan ni, bersederhana kn lebih baik.

      ReplyDelete
    3. neelofa tu comel ke der...cam bunga taik ayam ja gua tengok hewhew *off topic

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko tgk dgn lubng hdung ke?

        Delete
      2. mantop body aummmmmmmmmmmmm

        Delete