• Politik Terkini

    Monday, August 5, 2013

    BAN Comel - Apabila Idea Lukisan Mengatasi Minda Perniagaan

    Lukisan ni akan terpampang dengan lubang hidung ternganga apabila kedai ini ditutup. Sangat kreatif dan begitu menguja minda apabila lalu. Secara tak langung akan membuatkan kita untuk pergi menjenguk kedai tu apabila buka. Di malaysia rasanya tidak ada deretan kedai yang sebegini kreatif. mostly prefer untuk naikkan harga dengan alasan barangan mahal, stok takde. Hujung tahun boleh shopping gila gila pavilllion.


    4 comments:

    1. kt malaysia bleh buat ke. kan tak pasal2 kena saman. malaysia kan gila suh bayar mcm2

      ReplyDelete
    2. kalau kat jepun mesti ada. org malaysia kn ramai kreatif batik. kalau kedai batik buat macam ni. fuhhhhh

      ReplyDelete
    3. ini macam grafiti kat bangunan yg dah lingkup aje.

      ReplyDelete