• Politik Terkini

    Wednesday, August 28, 2013

    BAN LBGT - GAY Melayu Bangkai Buat Video Di Youtube

    Tak tau nak cakap apa, bebal melepasi tahap kebengongan manusia. Aku doakan ko kembali ke pangkal jalan. Yang ko pilih sama kote, pemuas nafsu sekejap je, habis air mani kering semua, kembali ke alam sebenar barzakh.

    So, masih nak teruskan semangat membela melayu yang semakin meleis?

    7 comments:

    1. bloddyfooollll!! ni lah golongan yang memanggil bencana alam

      ReplyDelete
    2. mcm babi perangai. babi pun xder yg gay

      ReplyDelete
    3. Takziah aku ucapkan, smoga mereka sedar suatu hari nnt sblm trlambat...

      ReplyDelete
    4. rs nk je 4ward vid ni kpd mak bapak diorg...

      ReplyDelete