• Politik Terkini

    Wednesday, August 21, 2013

    BAN Seks - Uqasha Senrose : Di Raba Ketika Tidur Oleh Pengkid

    Tengah syok layan mimpi, tiba-tiba tangan pengkid menjalar. Apa lagi pengkid mau. Mereka boleh meraba je, tak pun pakai doll. Apa golongan pengkid ni fikir cinta sesama jenis tu boleh sambung kat akhirat nanti ke. Cinta manusia boleh berubah-ubah dalam sekelip mata, tapi tetap nak bebalkan diri dengan cinta sejenis.

    Kesian kat uqasha yang comel ni. Tak pasal2 jadi mangsa. Yang ko pergi amik pengkid tu jadi pengawal peribadi apehal. Carilah pompuan yang berhati waja. Tak pun, kawin je. Suami ko jadi pengawal peribadi seumur hidup.


    Agak malang buat pendatang baru Uqasha Senrose apabila mengakui yang dirinya telah diraba baru baru ini sewaktu menjalani pengambaran drama. Lebih malang lagi hal itu dilakukan sediri oleh pembantu peribadinya sendiri.

    Uqasha yang kami temui sewaktu Tayangan Perdana filem Paku Pontianak pada mulanya enggan membuka mulut tapi akhirnya ‘terlepas’ geram dan memaklumkan kejadian tersebut benar berlaku dan membuatkan dirinya berang dengan perbuatan tidak bermoral individu terbabit.

    “Kejadian raba ni terjadi didalam kereta sewaktu saya sedang tidur. Tapi mujurlah waktu itu saya tersedar dan saya dapati yang buat benda keji ni adalah pembantu peribadi saya sendiri yang merupakan seorang pengkid. Disebabkan tidak boleh terima perbuatan terkutuknya itu saya mengambil keputusan untuk pecat dia serta merta.”


    “Agak malang juga bagi saya apabila bekas pembantu peribadi saya itu hanya baru sehari sahaja mula bekerja & sudah membuat perkara sedemikian. Saya juga mengambil keputusan untuk tidak laporkan hal ini kepada pihak polis kerana tidak mahu mencari musuh dan hal ini selesai begitu sahaja.”

    Jelas Uqasha akibat trauma dengan apa yang telah terjadi dirinya kini tidak berniat untuk mengupah mana-mana individu untuk dijadikan sebagai pembantu peribadinya dan menganggap hal ini merupakan satu pengalaman yang akan membuatkan dia lebih berhati hati dimasa akan datang

    Info Asal : BuahMulut

    11 comments:

    1. untung pengkid tu.

      ReplyDelete
    2. yg pi amik pengkid jadi pengawal peribadi apehal.

      ReplyDelete
    3. dia amik pengkid jd pngawal. apa ingt pengkid tu takde nafsu ke. pengkid suka raba2 je.

      ReplyDelete
    4. nasib ko la badan. saper suh amik pengkid. ingat pengkid tu kuat ke. kuat meraba. hahahhaa

      ReplyDelete
    5. tukar ajerlah pembantu peribadi tu, cari yang semengah sikit... hu hu hu...

      ReplyDelete
    6. "suami ko jd pengawal peribadi seumur hidup"..??

      LOL

      xde terjamin juge klu dpt jenis yg suka sepak terajang bini dlm lif, atau jenis kaki cari jalang kat siam, bawa balik penyakit lg ade...nauzubillah

      ReplyDelete
      Replies
      1. kalau asyik pk negatif. baik xyah kahwin.

        Delete
    7. Uik terkejut is ingat kan Pekin yang rasa tadi heheheee rupa-rupanya pengkid, adka patut kan? Penkid tu memang cari pasal dengan Pekin.

      ReplyDelete
    8. baik kawin ngan aku je..senang aku leh jaga ko

      ReplyDelete