• Politik Terkini

    Sunday, August 18, 2013

    BAN Seni - Aqueduct Veluwemeer:Jambatan Bawah Sungai

    Jambatan yang menghubungkan 2 bandar antara netherland dan flevoland. Apa yang menarik tertarik hatiku sehingga menusuk kalbu adalah teknologi yang digunapakai serta sistem pemikiran alaf sains yang sangat takjub. Aku tak pasti samada kat sana berlaku atau tidak "bah merah" yang dikatakan sangat superb banjir.

    Agak-agak kalau malaysia buat jambatan macam ni, akan runtuh tak, tak pun kos akan mencecah sampai dijadikan isu modal politik tak.

    Kapal dan Kereta boleh gather gather. Awesome!


    8 comments:

    1. wow. ini sgt hebat. adakah ia tempat persembunyian boboiboy?

      ReplyDelete
    2. dalam hati ada taman

      ReplyDelete
    3. hebatnya teknologi mereka. admin apesal slowpoke je update bankami

      ReplyDelete
    4. wow..jimat duit tak payah buat jambatan


      My recent post : Coolkan Blog Dengan CoolBlog

      ReplyDelete
      Replies
      1. woi, ko ingat nk buat tu 20 sen ringgit rosmah ke.

        Delete
    5. Itu bayangan terusan suez.. Kapal besar 5 bintang tak bleh lalu di situ.. Nanti runtuh terusan itunya pun.. Hadoii..

      ReplyDelete
    6. nampak macam kapal2 kecik je yg boleh lalu situ..

      ReplyDelete
    7. kapai selam nak selam kot mane

      ReplyDelete