• Politik Terkini

    Sunday, September 8, 2013

    BAN Rompak - Blogger Omakkau Kena Rompak

    Rompakan oh rompakan. Ops Cantas sedang berjalan, selamba je ada lagi rompakan dan pecah rumah. Nama bos gangster dah diistihar, tapi perompak pencuri ikan bilis ni tetap bermaharajalela. Bila PAS suh buat hukum hudud, ramai betul kapitalis mempertahankan perompak. Sayang sangat depa kat perompak ni. Takutnya rakyat malaysia takde tangan kena potong. Yang kena rompak sampai trauma, mati. Then perompak pencuri terlepas. Ke nak masukkan perompak dalam universiti. Hari tu ada ustazah cakap suh bagi perompak kerja. Kerja bank ke.


    Info Asal : King Jason

    5 comments:

    1. malaysia masih aman. syukur alhamdullilah. takde sniper pun depan rumah

      ReplyDelete
    2. kna samun kt rumah ke. gila kental berani

      ReplyDelete
    3. dasyat bro....... parang di leher?

      ReplyDelete
      Replies
      1. terus trauma. blog omakkau pun tak terhupdate.

        Delete