• Politik Terkini

    Wednesday, October 2, 2013

    BAN Gingster - Bung:Baik Mati Kena Bertembak

    Saper tak takut kena tembak, dia gangster. Saper takut kena tembak dia sayang bini. Bini comel kiut, saper tak sayang bro. Tapi ada orang cakap malaysia ni aman, takde kes jenayah. Tembak menembak tu aku rasa main pistol air je kot. Lakonan gerak khas untuk tayangan berita tv kot.

    So, kalau menteri sendiri pun rasa tak selamat. Rakyat malaysia?


    Info Asal : Malaysiakini

    14 comments:

    1. aku rs ni berita salah ni. mn ada kes tembak menembak kt malaysia

      ReplyDelete
    2. malaysia kn aman. ni smua propaganda PR ni.

      ReplyDelete
    3. insyallah..harap takde kes seperti tu...

      ReplyDelete
      Replies
      1. woi, ko baca paper ke baca novel? kes tembak menembak tu ko ingat palsu ke. duk layan carlos banyak sgt. ni la jadinya.

        Delete
    4. "api ada orang cakap malaysia ni aman, takde kes jenayah. Tembak menembak tu aku rasa main pistol air je kot. Lakonan gerak khas untuk tayangan berita tv kot."
      jikalau begitu...tunjukkan kami mana satu negara didunia yg aman??
      jwpnnya zerokah?
      ape kelasssss ko punya statement

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko faham xtu sarcasm. otak macai ni selalu cetek. ayat sindir pun tak faham. Patutlah dpt menteri, cakap lain buat lain.

        Delete
      2. abes tu ko tu xphm ayat sindir aku apecelop pulop?? patutlah dpt menteri pndai pon xguna, sbb ada yg lebih pandai.

        Delete
      3. sama2 macai pun bising ke?

        Delete
      4. orang yg terlebih pandai pulop akan kata sedemikian;
        'ko tu macai...' haha ape kelassssss mcm la dia da best people

        Delete
    5. Malaysia masih aman berbanding negara jiran

      ReplyDelete
      Replies
      1. tp ada budak NOOB kata takkkk

        Delete
      2. sape budk noob tu?

        Delete
      3. ko rasa?? ko perlu amek tahu ke sapa dia?

        Delete
      4. yg kata tak tu macai

        Delete